نماینده اهر و هریس در مجلس: عده ای تخریب می کنند و اسمش را انتقاد می گذارند/ فرهنگ باشد و اشتغال نباشد به چه درد می خورد؟!!
نماینده اهر و هریس در مجلس: عده ای تخریب می کنند و اسمش را انتقاد می گذارند/ فرهنگ باشد و اشتغال نباشد به چه درد می خورد؟!!
عده ای انتخابات تمام نشده، انتخابات شروع کرده اند! عده ای با عدم درک صحیح و یا برای منافع شخصی با سرمایه گذاری در منطقه تقابل و مبارزه می کنند

به گزارش خبرنگار عصر در اهر؛ نماینده اهر و هریس در دیدار با جمعی از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان اهر با بیان اینکه هرگز اهل عکس و شانتاژ خبری نبوده است، اظهار کرد: این نگاه که من با برگزاری جلسات این چنینی می خواهم عکس بگیرم و منتشر کنم تا بواسطه آن بهره برداری هایی کنم، نگاه بدی است. من هرکز اهل عکس و تلگرام نبودم و نیستم و تاکید می کنم هرکس به من تهمت بزند و خود را اهل فرهنگ بنامد، اهل فرهنگ نیست؛ چون من شبانه روز درحال فعالیتم و هیچ تهمتی روا نیست.
بیت اله عبدالهی با اشاره به گلایه های سرمایه گذار مس انجرد، بیان داشت: وقتی به عیادت آقای مقیمی رفته بودیم از من گلایه کرده و گفت مگر من می خواهم معدن را به قبرم ببرم؟ چرا ما را تخریب می کنند؟ چرا در فضای مجازی اهر ما را مورد حمله قرار می دهند؟
نماینده اهر و هریس ادامه داد: من با خجالت تمام از آقای مقیمی و پسرش عدرخواهی کردم و اظهار تاسف کردم که عده ای اقدامات ایشان را تخریب می کنند. اگر سرمایه گذار نباشد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و در منطقه تحرکی انجام نخواهد شد. بیکاری بیداد می کند. کسانی که ادعا دارند اشتغال در اولویت نیست یک بار به دفتر بنده بیایند و ببینند مرد و زن توام چطور اشک ریخته و از بیکاری فرزندان خود می نالند.
عبدالهی با اشاره به توسعه همه جانبه و تاکید بر توسعه فرهنگی در کنار توسعه اقتصادی تصریح نمود: چه کسی گفته من نگاه فرهنگی ندارم؟ مگر می شود نگاه فرهنگی نداشته باشم؟ اما معتقدم نمی توان گفت فرهنگ دارم اما اقتصاد ندارم، فرهنگی که نتواند اقتصاد و سرمایه گذاری و فتاوری بیاورد به چه درد می خورد؟ فرهنگی که اشتغال نداشته باشد فرهنگ نیست.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه نباید منافع شخصی را در نظر داشت، افزود: عده ای انتخابات تمام نشده، انتخابات شروع کرده اند! عده ای با عدم درک صحیح و یا برای منافع شخصی با سرمایه گذاری در منطقه تقابل و مبارزه می کنند. مدام داد و بیداد می کنند که غیرقانونی استخدام شده. طرحی که ۳۰۰۰ ظزفیت استخدام دارد چه می شود در آن ۴۰۰-۵۰۰ نفر هم با رابطه رفته باشند. مگر کسانی که رفته اند شغل داشتند؟ آن ها هم مطمئنا بیکار بوده اند که رفته اند و شغلی صاحب شده اند.

بیت اله عبدالهی با انتقاد تند از برخی اصحاب رسانه ادامه داد: تحقیق و بررسی کنید و بعد بنویسید. کسی تلاش می کند و در راه ملت عرق می ریزد اگر کمکش نمی کنید لااقل تخریبش نکنید. کسانی از اصحاب رسانه که از من فرار کرده اند من از هم از آن ها فرار خواهم کرد و عکس العمل جواب عمل خواهد بود. باز هم می گویم فعلا در این مقطع اولویت با ساخت جاده هست. اولویت با معدن است. اولویت با اشتغال و کشاورزی و رفع مشکلات آب است. اولویت با سرمایه گذاری و اشتغال است؛ بنده اعلام می کنم. حال هر چه می نویسند؛ بنویسند! با این حال بیان اولویت به معنای پشت پا زدنم به فرهنگ و هنر و ادب نیست.
وی با تاکید بر اینکه هرگز دنبال رای جمع کردن نیست و انتخاباتی قدم برنمی دارد، اظهار کرد: اگر می خواستم شگرد انتخاباتی بکار ببرم از گویجه بل به این طرف نمی آمدم و با شعار رای می آوردم. کما اینکه یک کاندیدا با شعار توانست در عرض دو روز ۸۰۰۰ رای در هریس را صاحب شود. من اهل تقلب و معامله نیستم. شخصی آمد به دفتر و گفت مالا” و جانا” در خدمتت هستم اما من گفتم اگر قانون اجازه داد شهردار می شوی و اگر قانون نه گفت شهردار نمی شوی!
پس کسانی که تخریب می کنند در خوابند و نمی دانند که نماینده شان چگونه در مقابل معاملات می ایستد.
عبدالهی با اشاره به اینکه انتقاد و تخریب مرزی دارد، گفت: عده ای انتقاد نمی کنند بلکه تخریب می کنند. مرز تخریب و انتقاد را یک بچه محصل هم می داند. آن وقت ما ندانیم؟!!
عبدالهی در پایان خاطر نشان کرد: مرا تحمل کنید. تا پایان دوره نماینده تان هستم. خواهشمندم تحملم کنید و اگر تلاش هایم نتیجه بخش نبود؛ پس از آن قضاوت کنید. اکر غفلت کردم گوشزد کنید و سراغم بیایید. من گوشزدها را می شنوم.

مهدی شنابی