کلیپ امیر تتلو از ناو نیروی دریایی ارتش در حمایت از غرور ملی ایرانیان (عکس+ ویدئو)
کلیپ امیر تتلو از ناو نیروی دریایی ارتش در حمایت از غرور ملی ایرانیان (عکس+ ویدئو)

این نخستین بار است که اجازه ساخت کلیپی این چنین به خواننده های رپر داده می شود که جای بسی تقدیر از دید باز فرماندهان نظامی کشورمان به مقوله هنر و موسیقی دارد. این مطلب وقتی پر رنگ و با اهمیت جلوه می کند که بدانیم امیر تتلو با بیش از ۱ و نیم میلیون دنبال کننده در اینستاگرام محبوبترین خواننده ایرانی می باشد که حامیان او غالبا نوجوانان و جوانان نسل چهارمی هستند که متاسفانه علیرغم کنجکاو بودن از آگاهی و دانش کمی در مورد اصول و مبانی چون وطن پرستی ، حاکمیت و ثبات منطقه ای ایران و استقلال کشور به دلیل ضعف رسانه ها برخوردارند و امیر تتلو این جوانان را هر شب تا به سحر به دعا برای کشور عزیزمان و سربازی رهبری عزیز فرامی خواند و خود و طرفدارانش را سربازان وطن می داند.

در روزهای گذشته شاهد ساخت و پخش کلیپی از امیرحسین مقصودلو یا امیر تتلو معروف بودیم، نماهنگی که کاملا متفاوت با کلیپ های گذشته این خواننده بود.
به گزارش عصر تبریز ، این خواننده مشهور زیرزمینی گویا با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کلیپی در حمایت از انرژی هسته ای و دستاوردهای نظامی کشور ساخته است.

۱۴۳۶۷۱۲۳۸۸۸۱۸۳۲۵۲۵photo_2015-07-12_19-14-49

این نماهنگ امیرتتلو در یک پادگان نظامی ارتش و بر روی ناو نظامی نیروی دریایی ارتش تهیه و ضبط شده و در آن شاهد حضور و همراهی سربازان ارتش هستیم.

۲

 

بخشی از اجرای امیر تتلو نیز بر روی ناو رزمی نیروی دریایی ساخته شده است.

۴۷۶۸۳۲_۲۱۴
این نخستین بار است که اجازه ساخت کلیپی این چنین به خواننده های رپر داده می شود که جای بسی تقدیر از دید باز فرماندهان نظامی کشورمان به مقوله هنر و موسیقی دارد. این مطلب وقتی پر رنگ و با اهمیت جلوه می کند که بدانیم امیر تتلو با بیش از ۱ و نیم میلیون دنبال کننده در اینستاگرام محبوبترین خواننده ایرانی می باشد که حامیان او غالبا نوجوانان و جوانان نسل چهارمی هستند که متاسفانه علیرغم کنجکاو بودن از آگاهی و دانش کمی در مورد اصول و مبانی چون وطن پرستی ، حاکمیت و ثبات منطقه ای ایران و استقلال کشور  به دلیل ضعف رسانه ها برخوردارند و امیر تتلو این جوانان را هر شب تا به سحر به دعا برای کشور عزیزمان و سربازی رهبری عزیز فرامی خواند و خود و طرفدارانش را سربازان وطن می داند.
در انتهای کلیپ نیز تقدیر و تشکر از فرماندهان نیروی دریایی ارتش صورت گرفته است.
پس از پخش این کلیپ در شبکه های مجازی امیر تتلو برخی با نظرات خود به شدت به این خواننده رپر حمله کرده اند که البته با واکنش امیر تتلو مواجه شده اند.وی نوشته است: «متاسفم براى دوستانى که تو کامنتا حرفاى زشت میزنن !! اینو بدونن که من هیچى نمیشنوم و فقط دارم محکم میرم جلو و ایشالا به زودى همه ى کشورمون پر از عشق میشه و همه باهم آشتى میکنن و همه پشت هم میشن و ایشالا تحریم ها هم برداشته میشه تا چشم دشمناى ایران و ایرانى دراد، کارى به حسودا ندارم که ضد کشورشون میرن سیاسى میخونن واسه یه اقامت یا ویدئوشون رو پر دختر میکنن ، که بگن خفنن !! واقعا فکر میکنید این کارا کار سختیه ؟!؟ واقعا فکر میکنید من نتونستم که نکردم ؟!؟ من واسه اینکار و این همکارى یعنى پروژه ى انرژى هسته اى چهارده سال زحمت کشیدم وصبر کردم و بهش ایمان دارم و واقعا بهش افتخار میکنم و بدونید این کار از ته دلم و با تمام انرژیمون بود ولى اینم بگم که خدارو صد هزار مرتبه شکر میکنم که اگه چاپلوسم باشم واسه ى کشور و وطن خودم هستم نه واسه چهارتا اجنبى و خارجى».کلیپ زیر نماهنگ انرژی هسته ای امیر تتلو با عنوان انرژی هسته ای ماست می باشد.لینک در آپارات