عکسی که صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب منتشر کرد
عکسی که صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب منتشر کرد

صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب عکس جدیدی را به اشتراک گذاشته‌است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کنار این عکس متنی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در روز ۲۰ تیر سالجاری منتشر شده است. متنی که به همراه این عکس منتشر شده بدین شرح است: «االآن بیش از صد روز است که سعودی‌ها دارند یمن را […]

صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب عکس جدیدی را به اشتراک گذاشته‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کنار این عکس متنی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در روز ۲۰ تیر سالجاری منتشر شده است.

متنی که به همراه این عکس منتشر شده بدین شرح است:

«االآن بیش از صد روز است که سعودی‌ها دارند یمن را بمباران می‌کنند؛ نه مراکز نظامی یمن را که خیلی دسترسی به آن‌ها ندارند؛ بیمارستان را، مسجد را، خانه را، بازار را، میدان عمومی را و گروه‌گروه زن و مرد و کوچک و بزرگ را می‌کشند؛ صد روز؛ صد روز شوخی نیست! جنگ ۳۳ روزه در لبنان، ۳۳ روز طول کشید. بلندترین جنگ منطقه در این چند سال که رژیم صهیونیستی راه انداخته، جنگ پارسال با غرّه بود که پنجاه‌وچند روز طول کشید. این‌ها صد روز است دارند می‌کوبند.

عکسی که صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب منتشر کرد

عکسی که صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب منتشر کرد

حالا اینجا در پرانتز بگویم: غرب لیبرال، یعنی آزادی‌خواه و آزادی‌گرا، لب از لب وانکرده! یک قطعنامه سازمان ملل، شورای امنیت منتشر کرد که جزو ننگ‌آمیزترین قطعنامه‌های سازمان ملل است که فراموش نمی‌شود. به‌جای اینکه بمباران کننده را محکوم کند، بمباران شونده را محکوم کرد! این‌ها لیبرال‌اند؛ لیبرالیسم یعنی این! حالا یک عدّه‌ای آدم‌های ساده‌لوح داخلی خودمان، سینه‌چاک می‌کنند و مقاله می‌نویسند و عکس‌هایشان را چاپ می‌کنند در حمایت از این شیوه‌ی حکومتی و شیوه‌ی زمامداری و جامعه‌داری و مانند این‌ها، مبنیِ بر دروغ و فریب و خیانت و بی‌تفاوتی در مقابل ظلم و بلکه شرکت در ظلم.

خب، این‌یک واقعیتی است؛ یکی از واقعیت‌ها این است: نفوذ گسترده جمهوری اسلامی. من به این رؤسای جمهور محترممان، هم به رئیس‌جمهور محترم فعلی، هم به قبلی‌ها – که به همه‌ی آن‌ها هم احترام می‌گذارم، به همه‌ی آن‌ها هم کمک می‌کنم، و از همه‌ی آن‌ها و از هر رئیس‌جمهوری که مردم انتخاب کنند و بیاید سرکار، پشتیبانی می‌کنم- همیشه گفته‌ام؛ گفته‌ام: شما امروز به هر کشور اسلامی بروید، مردم آن منطقه اگر آزاد باشند و اجازه داده بشود و شماها بخواهید بروید بینشان، از شما استقبالی خواهند کرد که از سران کشور خودشان چنین استقبالی نمی‌کنند. نفوذ یعنی این دیگر؛ نفوذ یعنی این.

از لجِ این نفوذ، صد روز است دارند یمن را می‌کوبند؛ چون میگویند شما در یمن نفوذ دارید. خب ما در یمن چه‌کار کردیم؟ اسلحه بردیم یمن؟ لشکرکشی کردیم به یمن؟ آن‌ها از کشورهای دیگر مزدور انتخاب می‌کنند، دلار نفتی بهشان می‌دهند، لباس ارتشیِ سعودی را بهشان می‌پوشانند، می‌آورند می‌دهند دمِ چَکِ انصار الله! آن‌ها دارند دخالت می‌کنند، ما چه دخالتی در [یمن داریم]/ ١٣٩۴/۴/٢٠»