اگر هواداران بخواهند نام تیم را عوض می‌کنیم/ به دنبال ورود تراکتور به بورس هستیم
اگر هواداران بخواهند نام تیم را عوض می‌کنیم/ به دنبال ورود تراکتور به بورس هستیم
مالک جدید باشگاه تراکتورسازی اولین صحبت های خود را پس از تحویل باشگاه انجام داد.

به گزارش عصرتبریز، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز صحبت های زیر را در مورد باشگاه تراکتورسازی و برنامه های خود انجام داد:

۱۰۰ درصد سهام باشگاه واگذار شده است

به خواسته مسئولین و هواداران عزیز عمل کرده و آمدم تا به عنوان یک هوادار و نماینده آنها به باشگاه تراکتورسازی کمک کنم. روز شنبه صدرصد سهام به بنده واگذار شد و در حال سپری کردن مراحل اداری این کار هستیم.

جذب سرمربی از اروپا یا امریکای جنوبی

کار انتخاب سرمربی را از ده روز پیش آغاز کرده ایم و با چند مربی خارجی نیز به صورت نامحسوس صحبت کرده ایم. از روز یکشنبه کار خود را به صورت رسمی و شفاف آغاز کردیم. انشالله سریعا می خواهیم یک مربی طراز اول اروپایی یا امریکای جنوبی را به تیم اضافه کنیم. برای اینکه بتوانیم تیم را سریعا آماده مسابقات کنیم با چند سرمربی لیگ برتری صحبت کرده ایم که به تیم اضافه شده و زیر نظر سرمربی خارجی کار کرده و تیمی شایسته هواداران را آماده مسابقات کنند.

تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر می بندیم

تصمیم ما در مورد بازیکن این است که بهترین و شایسته ترین بازیکنان را جذب کنیم. سه بازیکن خارجی طراز اول را به خدمت خواهیم گرفت، این بازیکنان کسانی خواهند بود که تا کنون در فوتبال ایران چنین بازیکنانی حضور نیافته اند. ما تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر خواهیم بست که بتواند سال آینده نیز در آسیا حرف هایی برای گفتن داشته باشد. رسیدن به هدف یاد شده با خرید بازیکنان و مربی طراز اول در کوتاه مدت شدنی است.

به دنبال ورود تراکتور به بورس هستیم

ما باید به فوتبال به چشم صنعت نگاه کنیم. فوتبال را نباید صرف یک بازی و رقابت بین ۲۲ بازیکن نگاه کنیم. امروزه به فوتبال به چشم اقتصادی نگاه می کنند. نظر شخصی من این است که باشگاه را اقتصادی کرده و در میان مدت وارد بورس اوراق بهادار کنم. به این صورت می توانیم اوراق باشگاه را به هواداران ارائه کنیم تا بتوانند آن را خریداری کنند که نوعی درآمدزایی برای آنها نیز باشد.

تغییر نام تراکتورسازی؟!

من نظری در مورد تغییر نام تیم تراکتورسازی ندارم. هر تصمیمی که هواداران در مورد نام تیم اتخاذ کنند من نیز همان نظر را دارم.

بنیان دیزل نمی تواند جوابگوی هواداران تراکتور باشد

خوشبختانه امکاناتی در مجموعه ما وجود دارد که می توانیم در آنجا فعالیت باشگاه را آغاز کنیم. سرمایه ما هواداران هستند و ما روی آنها سرمایه گذاری کرده ایم. به نظر من ورزشگاه بنیان دیزل نمی تواند میزبان بازی های تراکتور باشد که البته اگر تعداد تماشاگران کم باشد بازی هایمان را در این ورزشگاه انجام خواهیم داد.

آینده بازیکنان سرباز

از فرمانده سپاه عاشورا، از امام جمعه محترم شهر تبریز و آقای استاندار که در مورد بازیکنان سرباز و تعیین تکلیف شان نیز صحبت های خوبی انجام داده اند تشکر می کنم.

انتهای پیام/