توضیح دادستان تهران درباره حادثه تعرض به دانش‌آموزان
توضیح دادستان تهران درباره حادثه تعرض به دانش‌آموزان
دادستان تهران گفت: تحقیقات درباره حادثه مدرسه غرب تهران متنوع بوده است زیرا مطالبی که اولیای دانش آموزان عنوان کرده‌اند باید بررسی شود، منتهی امروز تحقیقات دیگری شد که به موجب آن قرار متهم به بازداشت موقت تغییر کرد.

به گزارش عصرتبریز، جعفری دولت آبادی دادستان تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده حادثه مدرسه‌ای در غرب تهران گفت: از روزی که خبر مربوط به این حادثه تلخ را شنیدیم موضوع را پیگیری کرده و پس از ارجاع پرونده به دادسرا، بلافاصله متهم توسط پلیس به دادسرا تحویل داده شد.

وی با اشاره به آغاز تحقیقات از متهم، ادامه داد: امروز هم تحقیقات از متهم ادامه یافته و قرار به بازداشت تغییر کرده است.

وی با اشاره به سرعت گرفتن تحقیقات با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه تصریح کرد: وظیفه خودمان می‌دانیم که در کمترین وقت با رعایت مقررات به این پرونده رسیدگی کرده و زودتر آن را به دادگاه ارسال نماییم.

جعفری دولت آبادی سه اصل سرعت، دقت و قاطعیت در رسیدگی و اجرای حکم این پرونده را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد که در کمترین زمان ممکن تحقیقات به اتمام برسد.

وی ادامه داد: روز شنبه هفته آینده تحقیقات از سایر افراد مرتبط با موضوع تحقیقات ادامه خواهد یافت.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: تحقیقات متنوع بوده چراکه مطالبی که اولیای دانش آموزان عنوان کرده اند باید بررسی شود منتهی امروز تحقیقات دیگری انجام شد که به موجب آن قرار متهم به بازداشت موقت تغییر کرد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه عنوان شده متهم از مدت‌ها پیش سابقه داشته است، خاطرنشان کرد: به ما گزارشی نرسیده است. مطابق گزارشی که به دادستانی رسیده از روز واصل شدن این گزارش متهم را بازداشت و تحقیقات را آغاز کردیم.

جعفری دولت آبادی در رابطه با تعداد شکایات صورت گرفته نیز گفت: در مطبوعات ملاحظه کردم که تا رقم ٣۶ مورد اعلام شده ولی طبق آخرین خبرها که بنده داشتم ١۵ مورد بوده است البته ممکن است بیشتر هم باشد.

وی در ادامه افزود: با یک نفر هم رسیدگی برای ما آغاز کننده است و در مرحله بعدی که پرونده را بیشتر پیگیری کردیم عدد آن را اعلام می‌نماییم.

جعفری دولت آبادی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا جز این متهم اتهامی متوجه مدیر و مدرسه نیز هست یا خیر، تصریح کرد: به بازپرس پرونده تاکید کرده ایم که از تمام کسانی که می‌توانند در این حادثه تلخ و تاسف بار نقش داشته باشند، تحقیق شود.

انتهای پیام/