نصب بزرگترین تندیس شهید مهدی باکری در میاندوآب
نصب بزرگترین تندیس شهید مهدی باکری در میاندوآب

عصر تبریز: بهره برداری از ۲ طرح بزرگ عمران شهری امروز در میاندواب آغاز شد. شهر دار میاندوآب گفت : تقاطع غیر هم سطح میدان دفاع مقدس بطول ۱۸۰ متر ، عرض ۱۲ متر و ارتفاع ۵ متر با ۱۲ دهانه ۱۵ متری و بصورت دو بانده یکی از این طرح ها را شامل میشود […]

tandis_(5)_276289

عصر تبریز: بهره برداری از ۲ طرح بزرگ عمران شهری امروز در میاندواب آغاز شد.
شهر دار میاندوآب گفت : تقاطع غیر هم سطح میدان دفاع مقدس بطول ۱۸۰ متر ، عرض ۱۲ متر و ارتفاع ۵ متر با ۱۲ دهانه ۱۵ متری و بصورت دو بانده یکی از این طرح ها را شامل میشود که در مدت ۱۲ ماه و با ۷۲ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است. عبدالهی تاکید کرد:این طرح در روان سازی ترافیک بین شهری و زیباسازی شهر در ورودی میاندواب از سمت شهرستان بوکان نقش بسزائی خواهد داشت.
وی افزود : طرح میدان و تندیس بزرگ سردار شهید مهدی باکری در ورودی شهر میاندواب از سمت شهرستان تبریز طرح دیگری بود که به بهره برداری رسید.
شهردار میاندوآب اضافه کرد: این طرح تعریض ، جدول گذاری و آسفالت بلوار شهید باکری و اصلاح هندسی، توسعه میدان و نصب بزرگترین تندیس سردار شهید مهدی باکری را در بر می گیرد که در مدت ۶ ماه با ۱۶ میلیارد ریال اعتبار به همت شهرداری میاندواب اجرا شده است.
شهر میاندوآب در جنوب شرقی آذربایجان غربی قرار دارد و شهدای بزرگی همچون شهیدان حمید و مهدی باکری را تقدیم نظام اسلامی کرده است