جشنواره عکس کوچه های زیبا، خانه های زیبا در تبریز برگزار می شود
جشنواره عکس کوچه های زیبا، خانه های زیبا در تبریز برگزار می شود

عصر تبریز: مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز گفت: این سازمان جشنواره ای تحت عنوان ‘ کوچه های زیبا، خانه های زیبا ‘ برگزار می کند. به گزارش روابط عمومی سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز ، اکبر امجدی روز یکشنبه افزود: این جشنواره با هدف جلب مشارکت شهروندان در زیبا سازی و بهسازی فضاهای […]

۸۱۷۰۴۸۳۵-۷۰۰۷۰۳۳۶

عصر تبریز: مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز گفت: این سازمان جشنواره ای تحت عنوان ‘ کوچه های زیبا، خانه های زیبا ‘ برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز ، اکبر امجدی روز یکشنبه افزود: این جشنواره با هدف جلب مشارکت شهروندان در زیبا سازی و بهسازی فضاهای شهری و به ویژه محلات، همچنین استفاده از ظرفیت های آنان در پاکیزگی محلات مختلف شهر، اجرا می شود.

وی گفت: زیبایی بصری در این مکان ها به مثابه یک ضرورت مطرح بوده و تحقق این امر، موجب ارتقای نشاط عمومی و افزایش انگیزه شهروندان می شود.

وی افزود: علاقه مندان می توانند تا دهم شهریور ماه سال جاری، تعداد نامحدودی عکس در محورهای نمای ساختمان شامل مصالح و نورپردازی، استفاده از آثار حجمی و عناصر، رنگ آمیزی و نقاشی ، فضای سبز بیرونی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره، می توانند به سایت سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز به آدرس zibasazi.tabriz.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۴۱-۳۴۷۵۰۵۲۹ تماس حاصل کنند.