امام جمعه تبریز: وظیفه اصلی در خبررسانی بیان واقعیت هاست
امام جمعه تبریز: وظیفه اصلی در خبررسانی بیان واقعیت هاست

عصر تبریز:  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : وظیفه و تعهد اصلی در خبررسانی بیان واقعیت هاست و در انتشار اخبار باید تمام بخش های یک رویداد مد نظر باشد و نباید گزینشی عمل کرد. آیت الله محسن مجتهد شبستری عصر سه شنبه در دیدار با معاون توسعه مدیریت […]

عصر تبریز:  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : وظیفه و تعهد اصلی در خبررسانی بیان واقعیت هاست و در انتشار اخبار باید تمام بخش های یک رویداد مد نظر باشد و نباید گزینشی عمل کرد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری عصر سه شنبه در دیدار با معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: رعایت اصل صداقت در خبررسانی موجب تقویت دولت می شود.

وی افزود: رعایت موازین اخلاقی و اخلاق خبرنگاری در اطلاع رسانی، رکن است و نباید در نقدها از مسیر انصاف خارج شویم .

وی افزود : نقد رسانه باید سازنده باشد و نباید از مسیر انصاف دور شد، بر این اساس تخریب دولت در سالی که به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت مزین شده است ،جایز نیست .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : خبرگزاری جمهوری اسلامی تاثیرگذاری مناسبی در روند خبررسانی و اطلاع رسانی کشور دارد و خبرگزاری نظام و دولت است .

امام جمعه تبریز با تاکید مجدد بر صداقت خبری اظهار کرد : اصل صداقت و بیان واقعیت بدون دخل و تصرف دو رسالت اصلی خبرگزاری جمهوری اسلامی است .

آیت الله شبستری با بیان آیاتی از قرآن مجید در خصوص اهمیت صداقت ،گفت : صداقت چندین قسم دارد که شامل صدق در بیان،صدق درعمل، صدق در عهد و صدق در نقل قول است .

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد : رعایت اصل صداقت موجب افزایش اعتماد مردم و مقبولیت بیشتر می شود .

حسین رمضانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این دیدار سیاست ها و برنامه های ایرنا در دوره جدید را تشریح کرد .

در این دیدار همچنین محمد عزیزی راد به عنوان رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.