گروه‌هایی به دولت فشار می‌آورند که در مسیر حرکت خود توفیقی نیابد
گروه‌هایی به دولت فشار می‌آورند که در مسیر حرکت خود توفیقی نیابد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم تا اشتغال و اقتصاد کشور بهبود یابد، گفت: گروه‌هایی به دولت فشار می‌آورند که دولت در مسیر حرکت خود توفیقی نیابد.

به گزارش عصرتبریز، معصومه آقاپور در جلسه شورای اشتغال آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم دهیم تا اشتغال و اقتصاد کشور بهبود یابد اظهار داشت: گروه‌هایی به دولت فشار می‌آورند که دولت در مسیر حرکت خود توفیقی نیابد.

وی افزود: در مجلس هم در برابر این گروه‌ها مشکلات زیادی داریم، کسانی که به این فشارها صحه می‌گذارند، نهایتا ممکن است یک زلزله سیاسی ایجاد خواهند کرد که نه به نفع آنهاست و نه به نفع مردم.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهمیت تصمیمات اتخاذ شده برای افزایش اشتغال در استان را یادآور شد و گفت: موضوع بازاریابی پس از تولید و فروش محصولات نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امروز هم در دنیا هیچ بنگاه اقتصادی بدون مشاور مالی، حقوقی و بازاریابی اجازه فعالیت ندارد که می توانیم این مسئله را در آذربایجان شرقی به صورت پایلوت اجرایی کنیم.

آقاپور با اشاره به اینکه در زمینه اشتغال شورای اشتغال تشکیل دادیم، تصریح کرد: باید برای بازاریابی و فروش محصولات هم شورا تشکیل داده و نحوه بازگشت سرمایه از محل فروش و صادرات تضمین شود.

وی با تاکید بر اینکه وام‌های سرمایه در گردش در این دوران نوسانات اقتصادی باید سریعتر پرداخت شود ابراز داشت: با این نوسانات قیمت حتی روز پرداخت مهم است و باید تسریع شود.

انتهای پیام/