پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار
پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار

عصر تبریز: استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۱۷مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، این روز را به اصحاب رسانه استان تبریک گفت. در پیام اسماعیل جبارزاده آمده است :۱۷ مرداد یادآور تلاش عزیزانی است که می نویسند و روایت می کنند تا به جامعه خویش دانایی و آگاهی ببخشند. […]

عصر تبریز: استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۱۷مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، این روز را به اصحاب رسانه استان تبریک گفت.

در پیام اسماعیل جبارزاده آمده است :۱۷ مرداد یادآور تلاش عزیزانی است که می نویسند و روایت می کنند تا به جامعه خویش دانایی و آگاهی ببخشند.

خبرنگاران، وجدان های بیداری هستند که با قلم و بیان و تصویرگری خود، راه پیشرفت و اعتلای جامعه را در عرصه های گوناگون هموار می سازند.

جبارزاده در این پیام اظهار کرد : به عنوان خادم کوچک دولت در استان آذربایجان شرقی در سال دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی، دست آحاد فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی را در ادامه راه پیشرفت و اعتلای استان به گرمی می فشارم.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن تبریک روز خبرنگار حضور تک تک فعالان عرصه رسانه، یاد شهدای خبر و رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی و شهدای رسانه در استان را گرامی داشته است.

/۷۲۳۲ / ۱۴۹۵