تقدیر از سرپرست خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی
تقدیر از سرپرست خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی

عصر تبریز: عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از تلاش های اسد فلاح، سرپرست خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی تقدیر کرد. همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی از اسد فلاح، سرپرست خبرگزاری برنا در استان آذربایجان شرقی تجلیل و تقدیر کرد. به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، […]

عصر تبریز: عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از تلاش های اسد فلاح، سرپرست خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی تقدیر کرد.

همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی از اسد فلاح، سرپرست خبرگزاری برنا در استان آذربایجان شرقی تجلیل و تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، علی علیلو ۱۷ مرداد را روزی بزرگ برای پاسداشت تلاش ها و مجاهدت های مجاهدان عرصه رسانه عنوان کرد و گفت: آنچه که نقش خبرنگاران کشورمان را ماندگار می سازد، بهره گیری آنان از اخلاق حرفه ای و سلوک متعالی برای انعکاس رویدادها و رخدادها به رسانه های مختلف و همچنین نقش بی بدیل آنان در انعکاس و صدور انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان پدیده نوظهور جهانی که معادلات نامعقول نظام سلطه را متغیر نموده، می باشد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای رسانه خصوصا شهید محمود صارمی، از مجاهدت ها و تلاش های اسد فلاح، سرپرست خبرگزاری برنا در استان آذربایجان شرقی قدردانی نمود و افزود: امیدوارم در سایه عنایات حق تعالی و بهره مندی از اندیشه های جدید و فناوری های روز رسانه ای، در انتقال پیام انقلاب اسلامی به جهان و انعکاس اخبار و اطلاعات به مردم شریف ایران اسلامی، موفق و موید باشید.