نرخ کرایه تاکسی‌های شهر تبریز مجدداً تصویب شد
نرخ کرایه تاکسی‌های شهر تبریز مجدداً تصویب شد
در جلسه امروز شورای شهر تبریز نرخ کرایه مسیرهای تاکسی شهر تبریز تصویب شد.

به گزارش عصرتبریز، در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز نرخ کرایه تاکسی مسیرهای مختلف به تصویب رسید.

این لایحه قبل از این یکبار در شورای شهر تصویب شده بود ولی با اعتراض فرمانداری در خصوص کرایه برخی مسیرها به شورا بازگشت داده شده بود، پس از اعمال اصلاحات در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بررسی و تصویب شد.

اشرف نیا، رییس کمیسیون عمران در این جلسه گفت: کارشناسان کمیسیون با بررسی مجدد کرایه ها و با توجه به اینکه مصوبات سالهای قبل از طرف مردم و رانندگان اجرایی نشده، مبنای کرایه ها را بازدید میدانی قرار داده اند. او افزود: بنا به درخواست فرمانداری و اعضای شورا نرخ کرایه برخی مسیرها تعدیل شده و به اعضای شورا ارائه شده ات.

غلامحسین مسعودی ریحان نیز در این جلسه با بیان اینکه شفاف سازی در لوایح و تصمیمات اعضای شورای شهر باید مشهود باشد گفت: انتظار می رفت کمیسیون حداقل نرخ های مصوب سال های قبل را به شورا گزارش می کرد تا می دانستیم چه تصمیمی اجرایی نشده است تا ببینیم تصمیم جدید ما آیا اجرایی خواهد بود یا نه؟

محمدباقر بهشتی دیگر عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه باید قیمت تمام شده تاکسی مشخص شود گفت: پیشنهاد می کنم یک کمیته کارشناسی از هم اکنون تا پایان سال مشخص کند مبنای قیمت گذاری روی کرایه تاکسی چگونه خواهد بود.

پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر این لایحه با تغییرات اعمال شده به تصویب رسید. این مصوبه پس از تایید در فرمانداری اجرایی خواهد بود.

انتهای پیام/