هوادارانی با موضع نامشخص، کارخانه‎ی بیخیال، مالک پرمشغله و رسول خطیبی
هوادارانی با موضع نامشخص، کارخانه‎ی بیخیال، مالک پرمشغله و رسول خطیبی
گروهی از هواداران قدیمی ماشین سازی به مالکیت جدید باشگاه واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار عصر، رسول خطیبی، سرمربی نام آشنای فوتبال تبریز در اقدامی غیر منتظره از سوی محمدرضا زنوزی به عنوان مالک جدید باشگاه ماشین سازی تبریز انتخاب شد. زنوزی که مالکیت سه باشگاه تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین سازی را بر عهده دارد با انتخاب رسول خطیبی به عنوان مالک ماشین سازی، وی را همه کاره فعلی سبزپوشان تبریزی معرفی کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که سال گذشته شاهد رخ دادن اتفاق تقریبا مشابهی در تیم ماشین سازی بودیم. حسین خطیبی در آن مقطع به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی انتخاب و رسول خطیبی نیز سرمربی این باشگاه شد. برادران خطیبی اما سرنوشت خوبی را در آن مقطع تجربه نکردند؛ حسین در اولیل کار و رسول در میانه های راه از جمع سبزپوشان جدا شدند. اینک رسول خطیبی به عنوان مالک و حسین خطیبی به عنوان سرمربی انتخاب شده اند و این در حالی است که پس از اعلام خبر یاد شده، گروه قابل توجهی از هواداران ماشین سازی موضع منفی خود را نسبت به آن ابراز کردند.

رسول خطیبی که رفاقت بسیار نزدیکی با محمدرضا زنوزی دارد و در مقاطع مختلف هم با او همکاری های نزدیکی داشته، پس از اینکه مالک کارخانه ماشین سازی تمایلی به تحویل باشگاه از خود نشان نداد عز سوی زنوزی بعنوان مالک باشگاه ماشین سازی انتخاب شد. مالک کارخانه ماشین سازی که پیش از این اظهارات جنحالی اش در مورد زنوزی در رسانه ها منتشر شده بود تا این لحظه نسبت به تعیین تکلیف مالکیت باشگاه بی تفاوت بوده و واکنش خاصی به آن نشان نداده است. این در حالی است که عده کثیری از هواداران ماشین سازی خواهان واگذاری باشگاه به این شخص هستند.

قربانعلی فرخزاد که تا به امروز نشان داده تمایل زیادی به تیم داری ندارد به عنوان ناجی ماشین سازیسازیماشین از سوی معترضین به مالکیت خطیبی معرفی شده است.جالب اینجاست که فرخزاد در هفته های اخیر حتی حاضر به پرداخت مبلغ یک میلیارد و سپس پانصد میلیون تومان بابت خرید باشگاه نشد. زنوزی و فرخزاد تا به این لحظه دیداری با یکدیگر نداشته اند و خیلی ها دلیل تصمیم فعلی را نوعی ضدحمله هوشمندانه از سوی زنوزی می دانند که رفتارهای مالک کارخانه چندان به مزاقش خوش نیامده است.

در این میان انتخاب رسول خطیبی به عنوان مالک ماشین سازی اقدامی است که برخی ها آن را با حضور دایی در راس کادر فنی تیم ملی در اواخر دهه هشتاد مشابه می دانند. برادران خطیبی در حال برنامه ریزی برای بستن تیم هستند و این در حالی است که برخی اخبار حاکی از مذاکرات پنهانی برای اعطای مالکیت ماشین به فرد دیگری است.

ظهر روز شنبه نیز گروهی از هواداران ناراضی ماشین سازی در هیات فوتبال حضور یافته و به این اتفاقات واکنش منفی نشان دادند.

انتهای پیام/