شهر ارگانیک در تبریز ایجاد می‌شود
شهر ارگانیک در تبریز ایجاد می‌شود
یک بانوی کارآفرین و سرمایه گذار از راه اندازی شهر ارگانیک در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: هدف از تولید و عرضه محصولات ارگانیک نجات مردم از سونامی سرطان، ساختن دنیایی سالم و مکانی برای سلامتی مردم می باشد.

به گزارش خبرنگار عصر، سهیلا توکل عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: شهر ارگانیک شهری بدون خودرو و برگرفته از طبیعت پاک می باشد که در آن تمامی محصولات به صورت ارگانیک ارائه می شود.

وی گفت: با تولید محصولات ارگانیک قصد داریم مشکلات بیماری هایی از قبیل دیابت، ام اس، بیماری های قلبی و عروقی و سایر بیماری های مزمن را تقلیل و یا از بین ببریم و در نهایت استفاده از دارو را حذف کنیم.

این بانوی کارآفرین با اشاره به اینکه محصول ارگانیک، باید با انرژی پاک تولید شود افزود: در این راستا هم پنل‌های خورشیدی برای تولید برق بسیج می‌شوند و در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر و پنل‌های خورشیدی، مجوز ۲ هزار پنل پشت بام خانگی از طریق پرداخت وام اخذ شده است.

مدیرعامل بازرگانی ترحیب و نماینده شرکت دانش‌بنیان کارآفرینی ایرانیان نیز در این نشست خبری گفت: استفاده از حیات وحش نیز در شهر ارگانیک مد نظر می باشد و زالو درمانی یکی از روش‌های درمان در شهر ارگانیک است، زالوهای مورد استفاده در شهر ارگانیک نیز ایرانی هستند.

حامد ترحیب افزود: پرورش عقرب نیز با هدف تأمین زهر لازم برای شرکت های داروسازی کشور در تبریز پیگیری می شود و هم اکنون چند هزار قطعه عقرب را در مزرعه پرورش می دهیم.

نماینده شرکت دانش‌بنیان کارآفرینی ایرانیان گفت: برای شهر ارگانیک دو شهر تبریز و تهران در نظر گرفته شده و بقیه شهرها شعب این مراکز خواهند بود.

انتهای پیام/