استقبالی ویژه از ترابی در یادگار امام
استقبالی ویژه از ترابی در یادگار امام
دیدار تیم های تراکتورسازی و سایپا در روز جمعه هفته جاری دیدار خاصی برای یک نفر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار عصر، تیم سایپا در حالی روز جمعه میهمان تیم تراکتورسازی در تبریز است که ستاره شماره یک این تیم داستان بسیار عجیبی را در ماه های اخیر رقم زده که یک پای این داستان تیم تراکتورسازی است. داستان مهدی ترابی و قرارداد جنجالی او با پرسپولیس که با واکنش تراکتوری ها همراه بود و آنها معتقد بودند که این بازیکن پیش از پرسپولیسی شدن با آنها قرارداد بسته است، همچنان پایان باز خود را ادامه می دهد و رای نهایی در مورد آن صادر نشده است.

مهدی ترابی پیش از جام جهانی توافقی با تراکتوری ها برای حضور در این تیم به عنوان سرباز انجام داد. پس از این توافق، ترابی اما در برگشت به ایران با پرسپولیس قرارداد امضا کرد. تراکتوری ها بلافاصله به این موضوع واکنش نشان دادند تا به این ترتیب کمیته تعیین وضعیت وارد ماجرا شود. حال باید دید که در دیدار روز جمعه علی دایی از وجود مهدی ترابی در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد یا خیر؟ بی شک در صورت حضور ترابی در ترکیب سایپا استقبالی نه چندان دوستانه از جانب سکوها برای او شاهد خواهیم بود!

نکته جالب توجه این است که ترابی در آخرین تقابلی که با تراکتوری ها در ورزشگاه یادگار امام داشت موفق به باز کردن دروازه این تیم شده بود.

انتهای پیام/