اغلب متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی مهارت کافی ندارند
اغلب متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی مهارت کافی ندارند
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اغلب متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی، مهارت کافی در خصوص مقررات مربوط به تولید ندارند.

به گزارش عصرتبریز، آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی استان‌های شمال غرب کشور صبح امروز در نشستی با حضور استاندار آذربایجان شرقی، رئیس بنیاد مستضعفان، معاون توسعه مناطق محروم و روستایی ریاست جمهوری و مسئولان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کردستان در تبریز بررسی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این نشست، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی را گام ارزشمندی توصیف کرد و گفت: خوشبختانه اشکالات این طرح در حین اجرا بررسی و رفع می‌شود.

مجید خدابخش با بیان اینکه ایجاد اشتغال در مناطق روستایی وظیفه ماست، افزود: در کنار این باید به حفظ منابع بانک‌‌ها نیز توجه کنیم و نباید این تسهیلات موجب افزایش معوقات بانکی شود.

وی با اشاره به اینکه اغلب متقاضیان این تسهیلات، مهارت کافی در خصوص مقررات مربوط به تولید ندارند، گفت: باید اطمینان حاصل شود که طرح‌های معرفی‌شده به بانک‌ها در موعد مقرر آغاز و بازپرداخت تسهیلات نیز در سررسید انجام شود.

خدابخش تأکید کرد: مدیران مرتبط در این حوزه باید مشابه همان پیگیری که برای جذب تسهیلات می‌کنند برای بازپرداخت تسهیلات هم باید انجام دهند.

انتهای پیام/