نارضایتی شدید بازیکنان تراکتور از اظهارات تقوی در تمرین
نارضایتی شدید بازیکنان تراکتور از اظهارات تقوی در تمرین
بازیکنان تراکتور از اظهارات تقوی در تمرین بسیار ناراضی بودند.

به گزارش عصرتبریز، پس از اینکه جان توشاک، به دلیل شکست مقابل صنعت نفت آبادان از جمع تراکتوری ها کنار گذاشته شد، محمد تقوی، دستیار تازه وارد وی به عنوان مسئول فنی، مدیریت تمرینات را بر عهده گرفت. تمرینات تیم تراکتورسازی زیر نظر تقوی اما حاشیه هایی داشت که باعث نارضایتی بازیکنان شد.

محمد تقوی در صحبت های ابتدایی خود پیش از آغاز تمرین اظهار داشت که تیم فعلی را نمی توان یک تیم دانست و از این به بعد باید برای ساختن یک تیم واقعی تلاش کنیم. وی با انتقادهایی که از نوع بازی ها و آمادگی بازیکنان تیم انجام داد باعث شد تا آنها به این صحبت ها واکنش نشان دهند. بازیکنان تیم تراکتورسازی که از صحبت های تقوی به شدت ناراحت شده بودند اعلام کردند که ما زمان زیادی است که تمرین و تلاش می کنیم و شاید شما که تازه به جمع ما اضافه شده اید چنین نظری داشته باشید؛ بازیکنان تراکتور صحبت های تقوی را نادیده گرفتن تلاش های دو ماهه خود دانسته و اظهار داشتند که زیر نظر توشاک دوران آماده سازی خوبی داشتند و روند روبه رشد در لیگ برتر موید این موضوع است.

در این میان جالب بود که اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو بازیکن باتجربه تیم تراکتورسازی اعتراضی به صحبت های تقوی نکردند؛ این دو بازیکن تنها نفراتی بودند که عکس العملی در آن لحظه نشان ندادند.

انتهای پیام/س