قدرت‌نمایی ماشین سازی در قتلگاه جم
قدرت‌نمایی ماشین سازی در قتلگاه جم
شاگردان مهاجری روند خوب نتیجه گیری خود را با کسب یک برد دیگر تداوم بخشیدند.

به گزارش عصرتبریز، تیم ماشین سازی تبریز در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران میهمان تیم پارس جنوبی جم بوشهر بود. پارس جنوبی جم در شرایطی که در این فصل نتایج موفقی در استادیوم خانگی خود کسب کرده بود، در بازی امشب مقابل ماشین سازی تسلیم شد و شاگردان مهاجری موفق شدند این دیدار را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برسانند.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
تاریخ: شنبه ۱۴/۷/۹۷ ، ساعت: ۱۷:۱۵
ورزشگاه: تختی شهر جم
گروه داوری: داور: کوپال ناظمی، کمک‌ها: محمد عطایی – مهدی سیفی – امیر عرب براقی، ناظر: بهرام مهرپیما

شرح بازی:

ماشین سازی بازی را برتر از حریف آغاز کرد. این تیم که چند هفته پیش در چارچوب لیگ برتر موفق به شکست دادن پارس جنوبی شده بود در خانه پارسی ها هم آمده بود که یک برد دیگر را کسب کند. برای محقق شدن این هدف، رضا خالقی فر در اولین دقیقه از بازی در موقعیتی تک به تک قرار گرفت اما ضربه او را دروازه بان پارس مهار کرد. پارس جنوبی در دقایق پایانی نیمه دوم بازی را در اختیار گرفت و می توانست دروازه ماشین سازی را با شوت سرکش میربزرگی باز کند ولی ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد. دو تیم بدون گل راهی رختکن شدند اما در نیمه دوم و دقیقه ۶۰ ماشین سازی از سمت چپ زمین مسابقه صاحب موقعیت شد و به همین واسطه محسن یوسفی سانتری را به داخل محوطه جریمه کرد و سیداخمد موسوی با یک والی زیبا گل اول را برای این تیم تبریزی به ثمر رساند. در حالی که ماشین سازی در آستانه کسب پیروزی و صعود به مرحله بعدی قرار داشت، در دقیقه ۹۱ پارسی‌ها در میانه زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و نقی زاده آن را به داخل محوطه جریمه ارسال و نورمحمدی با پشت سر دروازه دخسوس را باز کرد. به این ترتیب کار به وقت های اضافی کشید. نیمه اول وقت های اضافی موقعیتی حساسی را به خود ندید و تنها ۵ دقیقه از دقایق نیمه دوم وقت های اضافه باقی مانده بود که محسن بنگر در یک سوم دفاعی تیمش دچار اشتباهی شد و به همین واسطه موقعیتی برای ماشین سازی به دست آمد و خرم الحسینی بازیکن تعویضی این تیم تبریزی با استفاده از شلوغی در محوطه جریمه در دقیقه ۱۱۵ دومین گل را وارد دروزاه گوهری کرد.

به این ترتیب شاگردان رضا مهاجری دست به کاری بزرگ زده و با شکستن طلسم شکست ناپذیری تیم پارس جنوبی در جم، با نتیجه دو بر یک پیروز بازی شده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند. ماشین سازی در حالی موفق به کسب این بازی خارج از خانه شد که طبق قرعه بازی قبلی خود در این رقابت ها را نیز در خارج از خانه انجام داده بود.

ترکیب دو تیم در این دیدار به شرح زیر بود:

پارس جم:
احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، شهرام گودرزی، محمد ستاری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، امیر میربزرگی (۷۰- سعید محمدی‌فر)، ابراهیم صالحی (۴۵- روح‌الله سیف اللهی)، عماد میرجوان (۸۲- محسن بنگر) و مجید علیاری
سرمربی: مهدی تارتار

ماشین سازی:
فرناندو دخسوس، محمد‌کنعانی‌زادگان، رضاخالقی‌فر (۸۶- عرفان افراز)، سیداحمدموسوی، فریدبهزادی‌کریمی، سیداحمدمهدی‌زاده (۴۳- مصطفی سالاری)، محسن‌یوسفی (۷۸- سعید بهری)، توحیدغلامی (۱۱۰- محمد خرم الحسینی)، مسیح‌زاهدی، عزیز معبودی و احمدرضا زنده‌روح
سرمربی: محمدرضا مهاجری

انتهای پیام/س