مهاجری: تیر دروازه با ما لج کرده است؛ از لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم
مهاجری: تیر دروازه با ما لج کرده است؛ از لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم
سرمربی تیم ماشین سازی تیمش را از نظر داشتن بازیکن در مضیقه دانست.

به گزارش عصرتبریز، رضا مهاجری، سرمربی تیم ماشین سازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران حضور یافت:

واقعاً شرمنده شدیم

یک افسوس برای ما مانده و آن هم حذف شدن از جام حذفی است. واقعاً شرمنده شدیم. به جرأت می‌گویم که یک بدهکاری برای ما ماند، نه اینکه بگویم طرف مقابل از ما طلبکار است. آن انسجامی که در بین هواداران ایجاد شد و حمایت‌هایی که داشتند، خوب بود. مهم این است که بازیکنان ما جنگیدند. ما نمونه‌هایی داشتیم که تیم‌های رده پایین تیم‌های لیگ برتری را حذف کرده بودند و نمونه آن قشقایی بود که پرسپولیس را حذف کرد.

تیر دروازه با ما لج کرده است

ما موقعیت‌هایی داشتیم که تبدیل به گل نشدند. امسال تیر دروازه با ما لج کرده، ولی ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم که روزبه‌روز بهتر شویم. من به عنوان مربی تیم ماشین‌سازی نگرشم عوض شده است، چون می‌دانم این تیم جایگاه بالایی در بین مردم تبریز دارد. دیروز یکی از بچه‌ها عکس بازی استقلال – ماشین‌سازی در سال ۵۲ را برای ما ارسال کرد که این موضوع نشان‌دهنده ریشه‌دار بودن تیم ماشین‌سازی است. این مسئله وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

مقابل پارس جنوبی مردانه جنگیدیم

اگر بخواهم صادقانه بگویم از روزی که مسئولیت ماشین‌سازی را برعهده گرفتم، سطح بازی ما بهتر شده است. این تیم از دقیقه ۶۰ به بعد دچار مشکل بدنی می‌شد که خداراشکر در دو بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای ابتدا مقابل پارس جنوبی مردانه جنگیدیم و پیروز شدیم، در بازی آخرمان مقابل داماش هم خوب بودیم. پیش از این گل که دریافت می‌کردیم، نمی‌توانستیم جبران کنیم، اما اگر الان گل اول را دریافت کنیم می‌توانیم به بازی برگردیم و نتیجه را تغییر دهیم. آنالیز تیم نشان می‌دهد که در حال پیشرفت هستیم.

این تیم از لحاظ بازیکن در مضیقه است

یک مشکلی که داریم کمبود بازیکن و خالی بودن دست‌مان است. این تیم از لحاظ بازیکن در مضیقه است و بازیکنان آماده‌سازی خوبی در پیش‌فصل نداشتند. به همین خاطر با فشار آمدن دچار مصدومیت می‌شوند. با توجه به مسائلی که عنوان کردم در بازی فردا چهار بازیکن خود را در اختیار نداریم، ولی چاره‌ای نداریم و باید حرکت کنیم.

باید زیبا بازی کنیم

من تمام تلاشم را می‌کنم تا با کمک کادر فنی در نیم‌فصل جایگاه خوبی داشته باشیم و اگر عمری باقی بود تیم را تقویت کنیم تا مردم تبریز را شاد کنیم و از فوتبالی که بازی می‌کنیم، لذت ببریم. باید زیبا بازی کنیم و فوتبال‌مان همراه با نتیجه باشد. تا الان سعی کردیم خوب بازی کنیم، اما نتیجه‌ای که مد‌نظرمان بوده به آن دست نیافتیم. شرایطی را باید رقم بزنیم که در پایان فصل در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

انتهای پیام/س