احیا برای بازگشت به تیم ملی، تخصص طلایی مهاجری!
احیا برای بازگشت به تیم ملی، تخصص طلایی مهاجری!
مدافع ماشین سازی موفق به جلب رضایت کی روش برای حضور در تیم ملی شد.

به گزارش عصرتبریز، محمدحسین کنعانی زادگان که در سال های اخیر به دلیل مصدومیت و البته حواشی مختلف از تیم ملی دور شده بود، در جدیدترین لیست کارلوس کی روش نامش دیده می شود. این مدافع ۲۴ ساله که چند هفته ای است در ماشین سازی بازی های بسیار خوبی ارائه می کند، اینک بار دیگر توانسته اعتماد کارلوس کی روش را جلب کرده و ملی پوش شود. ماشین سازی پس از حضور رضا مهاجری جان تازه ای گرفت و علی رغم رنج بردن از کمبود بازیکن توانست نتایج قابل قبولی کسب کند. یکی از بازیکنانی که پس از حضور مهاجری با روحیه و انگیزه بالاتری در بازی ها ظاهر شد، کنعانی زادگان بود. او در بازی های اخیر تیمش از جمله بازی حساس مقابل استقلال تهران در تبریز یکی از شاخص ترین چهره های میدان بوده است.

این اتفاق در حالی برای کنعانی زادگان رخ می دهد که فصل گذشته نیز شاهد رخ دادن آن برای یک مدافع دیگر بودیم. محمدرضا خانزاده، مدافعی که فصل گذشته در تیم پدیده حضور داشت به عنوان یکی از یاران کی روش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور یافت. او در حالی به تیم ملی دعوت شد که کمتر کسی تصور می کرد از تیمی چون پدیده بازیکنی راهی روسیه شود. در شرایط نه چندان مناسب پدیده در لیگ هفدهم، مهاجری از خانزاده مهره ای ساخت که چشم کی روش را بگیرد. این در حالی بود که خانزاده پس از ترک پرسپولیس هیچ گاه نتوانسته بود به آن بازیکنی تبدیل شود که روزی ستاره سرخ پوشان پایتخت بود.

به این ترتیب بایستی احیای چهره های رو به افول برای حضور دوباره در تیم ملی را، تخصص طلایی مهاجری بدانیم که این روزها روی نیمکت ماشین سازی روزهای خوشی را سپری می کند و توانسته است این تیم را به ساحل آرامش برساند.

انتهای پیام/س