وضعیت بیمه‎ها در کشور نیازمند ساماندهی است/ طرح تحول سلامت به‎کام پزشکان به‎نام مردم تمام شد
وضعیت بیمه‎ها در کشور نیازمند ساماندهی است/ طرح تحول سلامت به‎کام پزشکان به‎نام مردم تمام شد
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه وضعیت بیمه‎ها در کشور نیازمند ساماندهی است، گفت: طرح تحول سلامت به کام پزشکان بنام مردم تمام شد.

به گزارش عصرتبریز، سلمان خدادادی درباره وضعیت ساماندهی بیمه‎ها در کشور، گفت: مشکلات بیمه‌ها و بیمارستان‌ها زمانی برطرف می‌شود که وزارتخانه‌های بهداشت و درمان و تعاون با همیاری یکدیگر در جهت خدمات‎رسانی به بیمه‎ها در راستای ساماندهی بهینه اقدام کنند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مقرر بود برطبق طرح تحول سلامت بیماران، بیماران تنها دریافت کننده خدمات درمانی در بیمارستان‎ها باشند نه اینکه تجهیزات درمانی برای درمان خریداری کنند و به بیمارستان‎ها تحویل دهند اما هم‎اکنون بیماران در بیمارستان‎های دولتی مجبور هستند که تجهیزات و وسایل مورد نیاز پزشکی برای درمان‎شان را به بیمارستان‎ها ارائه دهند.

 رفع ریشه‌ای مشکلات بیمه‌ای نیازمند تغییر نگاه وزارت بهداشت و کار و رفاه اجتماعی

وی افزود: رفع مشکلات اساسی بیمه‎ها نیازمند تغییر نگاه وزارت بهداشت و کار و رفاه اجتماعی است و می‌بایست نگاه مسئولان در این خصوص علمی و کاربردی باشد.

 عدم تصمیمات کارشناسی شده عمیق مانع رفع مشکلات اساسی بیمه ها

خدادادی اظهارداشت: نبود تصمیمات کارشناسی شده عمیق، مانع رفع مشکلات اساسی بیمه‎ها در کشور است، بطورمثال در ۴ سال گذشته پیش ار اینکه طرح تحول سلامت اجرایی شود، مردم تنها برای درمان بیمارستان‎ها مراجعه می‌کردند و هیچگونه کالاهای مورد نیاز درمان را با خود حمل نمی‎کردند تا تنها بیمار دغدعه بیماری را به دوش بکشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه وضعیت بیمه‎ها در کشور نیازمند ساماندهی است، یادآور شد: طرح تحول سلامت به کام پزشکان بنام مردم تمام شد.

انتهای پیام/