بسیج نقش موثر و پراهمیتی در دوران دفاع مقدس ایفا کرد
بسیج نقش موثر و پراهمیتی در دوران دفاع مقدس ایفا کرد
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج نقش موثر و پراهمیتی در دوران دفاع مقدس ایفا کرد و در کسب دستاوردهای آن دوران سهم عمده‎ای دارد.

به گزارش عصرتبریز، آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی صبح امروز چهارشنبه در پنجمین همایش تجلیل از نام آوران علمی، اجتماعی و اقتصادی قاضی جهان گفت: امام راحل می فرمایند تندروی عاقبت خوبی ندارد، پس باید بدانیم آسیب تندروی بنام اسلام فراتر از تندروی های کفار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جامعه اسلامی زیبایمان را باگناه تهمت، دروغ، افترا، خصومت، کدورت و خشونت گفتاری آلوده ساخته ایم افزود: برای برخی دروغ گفتن و تهمت زدن، مانند آب خوردن شده است.

وی با تبریک هفته بسیج افزود: بسیج نقش موثر و پراهمیتی در دوران دفاع مقدس ایفا کرد و در کسب دستاوردهای آن دوران سهم عمده ای دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: حضرت امام در همه آن دوره تا پایان عمر گرانقدرشان بطور مکرر با تاکید فراوان همه نظامیان مخصوصاً سپاه و بسیج  را از وابستگی و دلبستگی به گروه ها و جناح ها و مناقشات سیاسی و انتخاباتی اعم از منفی و مثبت سخت برحذر می داشتند و آن را برای نظامیان و سپاهیان سم مهلکی می دانستند و پیوسته هشدار می داد به صراحت فتوای حرمت صادر می نمود که همچنان به قوت خود باقی است.

وی افزود: این نگرانی ها، فرمان ها و هشدارها و این سیاستهای حکیمانه از آن پیر حکمت، فقاهت و سیاست حاکی از اوج آینده نگری و دوراندیشی و از نگرانیهای آن بزرگوار بود، مخصوصاً بعد از خودش، زیرا معتقد بود این امر در نهایت هم برای نظام خطر دارد و هم برای بسیج و نیروهای نظامی که با قداست، محبوبیت و همگانی بودن آنها لطمه سختی وارد می سازد و آنها را از اوج عظمت و از جامعیت و فراگیری از ملی و فراجناحی بودن به مرحله یک گروه و جناح سیاسی و گاهی هم جناح اقلیت تنزل می دهد و ابزار دست سیاست بازان و قدرت گرایان قرار می دهد .

انتهای پیام/