باید ستاد جنگ اقتصادی تشکیل داد/ نمی‎توان از مدیران امروز، الگویی را به مردم معرفی کرد
باید ستاد جنگ اقتصادی تشکیل داد/ نمی‎توان از مدیران امروز، الگویی را به مردم معرفی کرد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل ستاد جنگ اقتصادی شد و گفت: امروز جنگ اقتصادی مطرح است و برای پیروزی در این عرصه باید از فعالان اقتصادی حمایت کرد.

به گزارش عصرتبریز، مسعود پزشکیان عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالین فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان مرند با گرامیداشت روز مجلس، اظهار کرد: آیت الله مدرس حرف خود را در برابر قدرت‎ها، بدون خوف و ترس، می‎گفت و این یک خصوصیتی است که باید در نمایندگان وجود داشته باشد اما کمتر شاهد آن هستیم.

وی افزود: از حق سخن گفتن و از حق دفاع کردن کار ساده‎ای نیست اما بیشتر ما امروز درگیر دفاع از قدرت شده‎ایم، چرا که دفاع از حق شاید تبعاتی برای فرد به دنبال داشته باشد.

پزشکیان تاکید کرد: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‎گذرد اما نمی‎توان از مدیران امروز، الگویی را به مردم معرفی کرد، متاسفانه هر مدیری که شخصیت پیدا می‎کند آن را بر زمین می‎زنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بر ضرورت تکیه بر توانمندی بومی تاکید کرد و گفت: وقتی که چشم خود را به روی پایتخت بستیم و به توانمندی استان اعتماد کردیم، می‎توانیم موفق باشیم، باید با قدرت و جسارت به ملت خدمت کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به اینکه امروز به شعار عدالت عمل نکرده‎ایم، تصریح کرد: تمام پیامبران برای برقراری عدالت مبعوث شدند فلذا نباید در عدالت خواهی و عمل به آن بین قومیت‎ها اختلاف ایجاد کرد، اجرای عدالت جنس و نژاد و قومیت نمی‎شناسد.

وی گفت: در زمان جنگ با قدرت بر دشمنان غلبه کردیم، اما امروز جنگ اقتصادی مطرح است و باید کاری کنیم که جوانان از گرسنگی نمیرند و بازنشستگان شرمنده اهل و عیال نباشند و برای رسیدن به این مهم، باید از فعالان اقتصادی حمایت کرد تا بتوان در عرصه جنگ اقتصادی در برابر دشمن پیروز شد.

پزشکیان در پایان خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی بدتر از جنگ ایران و عراق است و با شعار نمی‎توان به جنگ اقتصادی رفت، باید ستاد جنگ اقتصادی تشکیل داد و از کارخانه‎ها و تولیدات داخلی حمایت کرد تا رونق بگیرند.

انتهای پیام/