ستاره باران زمستانی تراکتورسازی در راه است
ستاره باران زمستانی تراکتورسازی در راه است
تراکتورسازی با جذب هافبک سابق میلان، آغازی توفانی در نقل و انتقالات زمستانی داشت.

به گزارش عصرتبریز، تراکتورسازی یکی از جذاب ترین تیم های لیگ هجدهم به شمار می رود. به واسطه جذب ستاره های سرشناسی چون اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و آنتونی استوکس همه در انتظار آغاز فعالیت تراکتورسازی در نقل و انتقالات زمستانی بودند تا بار دیگر شاهد حضور ستاره های سرشناس دیگری در این تیم باشند. بعد از چند هفته انتظار، تراکتورسازی با جذب کوین کنستانت هافبک سابق میلان، آغازی توفانی در نقل و انتقالات زمستانی داشت.

با جذب کنستانت، تراکتورسازی رسما فعالیت خود را در نقل و انتقالات زمستانی آغاز کرد و اینک هواداران این تیم در انتظار خریدهای هیجان انگیز دیگری هستند. با توجه به شرایط تیم تراکتورسازی، این تیم به طور قطع چند بازیکن دیگر نیز به خدمت خواهد گرفت. از باشگاه تراکتورسازی خبر می رسد که یک بازیکن خارجی دیگر نیز در راه است و چند بازیکن شاخص داخلی نیز مورد توجه باشگاه قرار دارد.

از امروز هواداران تراکتورسازی هر لحظه در انتظار رونمایی از خریدهای زمستانی هیجان انگیز تیم شان هستند. نام های زیادی در محافل فوتبالی و رسانه ها مطرح شده اما تجربه نشان می دهد که محمدرضا زنوزی، در خریدهای خود سیاست سکوت را ترجیح می دهد و باید تا لحظه عقد قرارداد منتظر بمانیم.

انتهای پیام/س