نتیجه مذاکرات امروز تراکتوری ها برای جذب سرمربی
نتیجه مذاکرات امروز تراکتوری ها برای جذب سرمربی
نتیجه مذاکرات امروز تراکتوری ها برای جذب سرمربی جدید هم مثل دیشب بود.

به گزارش عصرتبریز، باشگاه تراکتورسازی در حال مذاکره با گزینه سرمربیگری مورد نظرش است. این مذاکره از روز گذشته آغاز شده و هنوز ادامه داد. برخلاف شایعات مطرح شده در برخی رسانه ها، هنوز هیچ توافقی بین طرفین صورت نگرفته است. بر اساس جدیدترین اطلاعات کسب شده، امشب هم خبری از معرفی سرمربی جدید تیم تراکتورسازی نخواهد بود.

گزینه مورد نظر تراکتوری ها یک مربی باتجربه اروپایی است. پس از جدایی محمد تقوی، مذاکره با این مربی به صورت جدی تر در دستور کار تراکتوری ها قرار گرفته است. برخی منابع اعلام کرده اند که تا روز یکشنبه سرمربی جدید انتخاب و معرفی خواهد شد. روند مذاکرات اما در حال حاضر به صورتی است که برای تحقق ادعای یاد شده، باید خیلی خوش بین بود.

لازم به ذکر است که محمد تقوی پس از شروع رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان دستیار جان توشاک به کادر فنی تیم تراکتورسازی اضافه شد. او پس از قطع همکاری زودهنگام توشاک با تراکتوری ها، به عنوان سرمربی موقت هدایت سرخ پوشان فوتبال آذربایجان را بر عهده گرفت.

کسب نتایج خوب باعث شد تا پروژه جذب سرمربی خارجی (جانشین توشاک) در نیم فصل اول به صورت موقت تعطیل شود. تقوی تا پایان دور رفت هدایت تراکتورسازی را بر عهده داشت و تراکتور با هدایت این مربی جوان نیم فصل را با رتبه چهارم به پایان رساند.

انتهای پیام/س