دشمنان به دنبال ضعیف جلوه‎دادن نقاط قوت ایران هستند
دشمنان به دنبال ضعیف جلوه‎دادن نقاط قوت ایران هستند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: متاسفانه تبلیغات دشمن علیه ایران بسیار قوی است و سعی می‌کنند تا نقاط قوت را به عنوان نقاط ضعف جلوه دهند بنابراین نقاط قوت به خوبی دیده نمی‌شود.

به گزارش عصرتبریز، محمد وحدتی هلان با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف در طول این ۴۰ سال بعد از انقلاب و به ویژه در سال‌های اخیر شاهد شکوفایی بسیاری بودیم گفت: در حوزه کشاورزی شاهد خودکفایی در تولید گندم بودیم همچنین در تولید سویا و تهیه روغن نیز کارهای خوبی انجام شده است.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس افزود: در زمینه‌های مختلف از جمله راه‌ها، فناوری اطلاعات و پزشکی کارهای خوبی صورت گرفته و تقریبا به سمتی می‌رویم که در تمام حوزه‌ها به خودکفایی می‌رسیم اما لازمه این کار این است که آستین‌ها را بالا بزنیم و از انرژی جوانان و افرادی که به حرکت‌های جهادی اعتقاد دارند استفاده کنیم چراکه این حرکات در شکوفایی آینده کشور بسیار تاثیرگزار است.

در حوزه اجتماعی و فرهنگی به خوبی کار نشده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در حوزه اجتماعی و فرهنگی متاسفانه یک مقدار گسستگی در بین نسل‌های امروز با تفکرات اول انقلاب وجود دارد تصریح کرد: آنطور که باید و شاید در زمینه اجتماعی و فرهنگی کار نشده حتی اگر کاری نیز انجام شده نتیجه کافی نداده البته عوامل مختلفی در ایجاد آن سهیم هستند. مثلا در حوزه فضای مجازی، تبلیغاتی که دنیا بر علیه ایران دارد باعث شده تا شناخت جوانان از انقلاب و فلسفه انقلاب آنطور که باید و شاید کم باشد بنابراین دانشگاهیان، مسئولان و مردم باید دست در دست یکدیگر، خلاء‌های این حوزه را پر کنند.

وی ادامه داد: در حوزه پزشکی در سال ۷۰ که بنده فارغ‌التحصیل شدم، در شهری که کار می‌کردم تنها پزشک ایرانی من بودم و باقی پزشکانی از هند و دیگر کشورها بودند اما در طول این ۲۹ سال از نظر کمی و کیفی نه تنها در حوزه پزشکی بلکه در دیگر حوزه‌های علوم نیز فعالیت‌های خوبی انجام شده است.

نقاط قوت به خوبی دیده نمی‌شوند

وحدتی اظهار داشت: در حال حاضر پزشکان متخصص و فوق تخصص‌های ایرانی در تمام دنیا حرفی برای گفتن دارند اما متاسفانه تبلیغات دشمن علیه ایران بسیار قوی است و سعی می‌کنند تا نقاط قوت را به عنوان نقاط ضعف جلوه دهند بنابراین نقاط قوت به خوبی دیده نمی‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص پیشرفت‌هایی که در حوزه انتخابی وی انجام شده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ۲٫۵ سال است که در مجلس شورای اسلامی هستم، فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه انتخابی بنده انجام شده البته کمبودهایی در زمینه معیشت مردم، بیکاری و مشکلات اجتماعی وجود دارد اما همچنان پیشرفت‌های بسیار خوبی داریم و اگر بتوانیم نقاط قوت را به خوبی نشان دهیم و انرژی خود را در جهت برطرف کردن نقاط ضعف قرار دهیم مطمئن هستم که می‌توانیم در آینده بر مشکلات اجتماعی غلبه کنیم.

انتهای پیام/