فروزان: زمین و زمان بهم دوخته شد تا بازی مساوی شود
فروزان: زمین و زمان بهم دوخته شد تا بازی مساوی شود
دروازه‌بان تیم تراکتورسازی می‌گوید در این سرما وقتی هواداران تیم‌ات ۶۰۰، ۷۰۰ کیلومتر راه را می‌آیند باید به عشق آن‌ها ببری و تمام.

محسن فروزان سنگربان موفق تراکتورسازی در مورد تساوی تراکتور مقابل نساجی به خبرنگار عصر گفت: اینکه بگویم بازی، بازی سختی بود کلیشه ای شده است و ما می توانستیم بازی را ببریم ولی زمین و زمان بهم دوخته شد تا بازی به تساوی کشیده شود و یک امتیاز از بازی خارج از خانه برای هر تیمی خوب است به غیر از تراکتور چراکه ما باید این بازی را می بردیم ولی متاسفانه نشد و بچه ها تلاش خود را کردند ولی متاسفانه نشد و توپ به دروازه آن ها نرفت که نرفت.

فرزوان در مورد جو استادیوم گفت: واقعا هواداران تراکتور بی نظیر هستند و باید پای آن ها را طلا گرفت چراکه وقتی ۶۰۰, ۷۰۰ کیلومتر دور از خانه بازی داری و هواداران تیم ات را در استادیوم میبینی، این نشان دهنده ریشه تیم است و عشق هوادارانش به آن که در این شرایط چاره ای جز برد نداری و باید ببری و تمام.

سنگربان تراکتورسازان که از داوری نیز به شدت گلایه داشت در ادامه صحبت های خود گفت: نمی دانم چرا هر چه اشتباه داوری است به ضرر تراکتور است و اشتباهات داوری منفعت دار برای حریفان تراکتور. ما دو امتیاز بازی را به نساجی ندادیم و دو دستی تقدیم تیم محترم داوری شد که قطعا این اشتباهات عمدی نبوده و سهوی است و یا شاید معنای خطای پنالتی عوض شده و ما از آن بی خبر هستیم و باید مطالعات جدیدی در این باره داشته باشیم.