دفاع از منافع بخش خصوصی؛ مهم‌ترین اولویت ائتلاف «اتاقی برای فردا»
دفاع از منافع بخش خصوصی؛ مهم‌ترین اولویت ائتلاف «اتاقی برای فردا»
کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تبریز معتقد است: شفافیت، صداقت، پاک‌دستی و دفاع از منافع مشروع بخش خصوصی مهم‌ترین اولویت‌های ائتلاف «اتاقی برای فردا» می‎باشند.

جمشید برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار عصر اظهار کرد: شفافیت، صداقت، پاک‌دستی و دفاع از منافع مشروع بخش خصوصی از جمله رویکردهای بنده در اتاق بازرگانی تبریز بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به قرارگیری واحدهای تولیدی در شرایط سخت اقتصادی به‌واسطه تحریم‌ها، گفت: بنده همواره به‌عنوان عضوی از اتاق بازرگانی سعی و تلاشم در راستای دفاع از منافع بخش خصوصی و واحدهای تولیدی در شرایط بحرانی کنونی بوده است.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان ایران با بیان اینکه افراد دارای شجاعت، شهامت و بدون هیچ‌گونه وابستگی باید وارد اتاق بازرگانی شوند، افزود: اعضای اتاق بایستی به‌دور از هرگونه مسائل حاشیه‌ای بوده و به تعبیری با عضویت در این تشکل به فکر سوءاستفاده و منافع شخصی خودشان نباشند.

این کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تبریز، عضویتش در ائتلاف «اتاقی برای فردا» را مورد اشاره قرار داد و گفت: تفکرات مختلفی در این ائتلاف حضور دارند اما نکته قابل توجه، هم‌فکری و هم‌رأی بودن تمامی اعضای ائتلاف در راستای منافع اصولی و به‌حق بخش خصوصی است.

وی افزود: حل و فصل مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها در صورتی مسیر می‌شود که نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، افرادی شایسته، پاک‌دست و مطالبه‌گر باشند و همه اعضای ائتلاف «اتاقی برای فردا» از این ویژگی‌ها برخوردار هستند.

برزگر با بیان اینکه از طرف تمامی اعضای ائتلاف قول می‌دهم در صورت کسب آرای لازم در جهت رفع موانع تولید و همچنین بهبود و رونق فضای کسب و کار تلاش کنیم، گفت: رفع چالش‌های فرا روی عرصه تولید جزو اولویت‌های کاری ما خواهد بود چراکه وقتی از رونق اقتصادی سخن به میان می‌آید رونق در یک بخش، دیگر بخش‌ها را نیز به راه خواهد انداخت و زنجیره اشتغال را فراهم خواهد کرد.

این فعال اقتصادی با اشاره به کثرت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار در جامعه امروزی، بیان کرد: اتاق بازرگانی باید به‌عنوان بازوی مشورتی به دستگاه‌های اجرایی مشاوره داده و مهم‌تر از آن ضرورت ایجاد زمینه‌های پیوند دانشگاه با اتاق بازرگانی در جهت جذب نیرو در حوزه‌های تخصصی مورد نیاز دستگاه‌ها و به‌ویژه واحدهای تولیدی خصوصی می‌باشد فلذا چنین بستری را اتاق باید ایجاد کند.

وی در پایان «فعال‌سازی کمیته‌های تخصصی بخش خصوصی در اتاق بازرگانی تبریز»، «شفافیت همه‌جانبه اتاق بازرگانی تبریز»، «راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی تبریز» و «ایجاد مرکز پایش فضای کسب و کار در اتاق بازرگانی تبریز» را از جمله مهمترین اقدامات خود در دوره قبلی اتاق بازرگانی تبریز برشمرد.