خرد جمعی؛ لازمه توسعه اتاق پویا و نوآور
خرد جمعی؛ لازمه توسعه اتاق پویا و نوآور
عضو اتاق بازرگانی تبریز معتقد است: دنیا بر اساس استفاده از نظرات جمعی توسعه یافته است و لازمه توسعه اتاق‌های بازرگانی به‌ویژه اتاق تبریز، رعایت این اصل می‌باشد.

جمشید برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار عصر، با بیان اینکه ما به دنبال ایجاد خرد جمعی در اتاق بازرگانی تبریز هستیم، اظهار کرد: خرد جمعی در صورتی میسر خواهد شد که اتاقی مبتنی بر بخش خصوصیِ توانمند و کارآمد تشکیل شود بطوریکه بتواند تمام تفکرات مختلف در بخش خصوصی را جذب و تجمیع کرده و در قالب یک طرح مدون ارائه کند.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید باور و اعتقاد ما بر خرد جمعی باشد نه فردی، افزود: در سراسر دنیا این اصل ثابت شده که خرد و تفکر فردی راه به جایی نخواهد یافت کمااینکه تمامی مجالس، نهادها، انجمن‌ها، شوراها و اتحادیه‌ها بر پایه تفکر و خرد جمعی بنا نهاده شده‌اند.

عضو اتاق بازرگانی تبریز تصریح کرد: دنیا بر اساس استفاده از نظرات جمعی توسعه یافته است و به تعبیری تمام نظریات، افکار عمومی و تفکرات موافق و مخالف از طریق چالش و بررسی‌های مداوم در نهایت به یک خرد جمعی رسیده‌اند.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تبریز و عضو ائتلاف «اتاقی برای فردا» با بیان اینکه امیدوارم رویکرد اعضای اتاق نهم رویکردی تعاملی و بر اساس خرد جمعی باشد، خاطرنشان کرد: هر جایی که حضور داشته‌ام در مسیر خرد جمعی حرکت کرده‌ و این تفکر را در آن مجموعه حاکم کرده‌ام و ان شا الله اتاق بازرگانی نهم تبریز نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.