ایجاد وحدت، اولویت نخست اتاق تبریز در دورۀ نهم
ایجاد وحدت، اولویت نخست اتاق تبریز در دورۀ نهم
نامزد نهمین دورۀ انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز و عضو ائتلاف «اتاقی برای فردا» ایجاد وحدت و همگرایی بین منتخبان دورۀ جدید را اولویت اتاق نهم تبریز دانست.

به گزارش عصرتبریز، پرویز بیوک کاندیدای نهمین دورۀ انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز اظهار کرد: بعد از اینکه نتایج نهمین دورۀ انتخابات هیات نمایندگان اتاق تبریز معین شد، منتخبان باید با اعتقاد به تفکر کارِ جمعی، اختلافات احتمالی را کنار گذاشته و رسیدن به وحدت را سرلوحۀ خود قرار دهند.

وی افزود: منتخبان باید این اطمینان خاطر را به اعضای اتاق بدهند که در مسئولیت جدیدشان، «منافع جمعی» بر «منافع فردی» ارجح است و این مهم تنها در سایۀ وحدت قابل تحقق است.

این نامزد نهمین دورۀ انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز گفت: اتاق تبریز زمانی موفق خواهد بود که به مثابه همۀ تشکل های موفق، در پرتو وحدت، موضوعات تعریف شده را پیگیری کند.

پرویز بیوک، علت اصلیِ حاکم بودن فضای تخریب انتخاباتی در زمان حاضر را فقدان اعتقاد به اصل وحدت دانست و در پاسخ به این سوال که چرا به وحدت نمی رسیم، به بیان دو بیت از اشعار سعدی اکتفا کرد: مرا شیخ‌ دانای‌ مرشد، شهاب/ دو اندرز فرمود بر روی‌ آب/ یکی‌ آن‌ که‌ بر خلق‌ بدبین‌ مباش / ‌دگر آنکه‌ ‌بر خویش خودبین‌ مباش