احداث فرودگاه ارس تاثیر منفی بر فرودگاه تبریز نخواهد داشت
احداث فرودگاه ارس تاثیر منفی بر فرودگاه تبریز نخواهد داشت
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که احداث فرودگاه در منطقه آزاد ارس، تاثیر منفی بر فرودگاه تبریز نخواهد داشت، گفت: این ادعا کاملا نادرست است.

به گزارش عصرتبریز، محمد حسن‌نژاد در آیین افتتاح اولین هتل پنج ستاره منطقه آزاد ارس با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، اظهار کرد: این نگاه که فروش لباس‌های برند یا افتتاح شعب چند هزار متری مارک‌های خارجی در شهری مثل تهران، نشانه باکلاسی و در شهری مثل جلفا نشانه وطن فروشی بوده، تعجب‌برانگیز است.

وی در ادامه با بیان این که مشکل اصلی کشورمان ما این است که هیچ چیزی سرجایش نیست، افزود: اگر قانون رعایت شود، همه چیز حل می‌شود، اما صبح بعد از قانون‌گذاری، می‌بینیم تعدادی از اجرای آن جلوگیری می‌کنند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که احداث فرودگاه در منطقه آزاد ارس، تاثیر منفی بر فرودگاه تبریز نخواهد داشت، گفت: این ادعا کاملا نادرست بوده و بسیاری معتقد هستند احداث فرودگاه در منطقه آزاد ارس سبب کسادی بازار فرودگاه تبریز می‌شود!

حسن‌نژاد با انتقاد از به طول انجامیدن تخصیص قیر شش کیلومتر از جاده مرند-جلفا، بیان کرد: در شرایطی هستیم که دولت قیر را بخشیده است، اما کارمند منطقه آزاد برای گرفتن قیر ضمانت نامه می‌خواهد، ما سیاست را کنار گذاشته‌ایم، اما کارمند اجرایی سیاست‌مدار شده است.