شعار «رونق تولید» تداوم حمایت از کالای ایرانی است
شعار «رونق تولید» تداوم حمایت از کالای ایرانی است
نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: شعار «رونق تولید» مکمل شعار سال گذشته و در راستای تداوم حمایت از کالای ایرانی است.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم صبح روز گذشته، در دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با ابراز تأسف از حادثه سیل اخیر در استان‌های کشور و همدردی با هموطنان مصیبت‌دیده اظهار کرد: نامگذاری سال جدید به نام سال «رونق تولید» مکمل شعار سال گذشته و در راستای تداوم حمایت از کالای ایرانی است.

وی به دوراندیشی و درایت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: از ۱۱ سال پیش مقام معظم رهبری شعار سال را حول محور اقتصاد نامگذاری کرد‌ه‌اند و اگر دست‌اندرکاران اقتصادی کشور توجه و اهتمام جدی به این مسئله می‌کردند، امروزه چنین مشکلات اقتصادی نداشتیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به نقش دانشگاه‌ها در عملیاتی کردن شعار سال اشاره و اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی که دارد می‌تواند در رفع موانع فعالیت‌های فعالان اقتصادی و ترویج رونق تولید اثرگذار باشد.

آل‌هاشم، توجه ویژه مسئولان دانشگاهی به ترویج و رونق ارزش‌های اسلامی و معنوی، تقویت نماز جماعت و حفظ ظواهر اسلامی در محیط دانشگاه را خواستار شد.