گشایش نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز
گشایش نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

عصر تبریز: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش یافت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ۱۲۵ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است. در این نمایشگاه بیش از ۱۰۳ هزار عنوان کتاب از ۸۰۵ ناشر داخلی و ۲۲ هزار عنوان کتاب از ۷۶ ناشر […]

عصر تبریز: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش یافت.

۵ae6f33d_4844_4a9f_b1dc_e8633c653f9f
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ۱۲۵ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است.
در این نمایشگاه بیش از ۱۰۳ هزار عنوان کتاب از ۸۰۵ ناشر داخلی و ۲۲ هزار عنوان کتاب از ۷۶ ناشر خارجی از ۲۴ کشور در شش سالن مجزا ارائه شده است.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ۱۰ میلیارد ریال بن الکترونیکی کتاب در نمایشگاه عرضه و در مجموع کتابها با ۴۰ درصد تخفیف ارایه می شود که ۲۰درصد آن را غرفه داران ارائه میکنند.
همچنین همزمان با این نمایشگاه ششمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور ۱۳۰ ناشر، سومین نمایشگاه قرآن و عترت با حضور ۴۲ ناشر و سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با حضور ۴۰ ناشر برگزار می‌شود.
جشنواره فرهنگی هنری دریاچه ارومیه و برنامه‌های مرتبط با طرح‌های احیای این دریاچه از برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب تبریز است.
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از ۹ تا ۱۳ مهر همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ برای بازدید علاقه مندان برپا خواهد بود.