مردم آذربایجان نسبت به ما هم غیرت و تعصب دارند
مردم آذربایجان نسبت به ما هم غیرت و تعصب دارند
مدافع باتجربه تیم شهرداری تبریز که تک گل او باعث بقای تیمش در لیگ یک شد، معتقد است که شهرداری فصل آینده می تواند روی دیگر خود را نشان داده و در قامت یک مدعی ظاهر شود.

به گزارش عصرتبریز، تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از پشت سر گذاشتن یک فصل دشوار، روز گذشته با کسب برتری یک بر صفر مقابل تیم قدرتمند ریحان البرز، از سقوط گریخته و جشن بقا گرفت. مهدی قریشی، مدافع با تجربه تیم شهرداری تبریز تک گل تیمش را در این بازی حساس به ثمر رساند. قریشی که سابقه حضور در تیم های تراکتورسازی، ماشین سازی و گسترش فولاد را نیز دارد، در گفت‎وگو با عصرتبریز از فصل سختی که در نهایت با گل او برای شهرداری به خیر گذشت، صحبت کرد:

فوتبال همین است!

تفاوت فوتبال با رشته های دیگر در همین است. هیچ چیز را در فوتبال نمی توانیم از قبل پیش بینی کنیم. زیبایی این رشته به غیر قابل پیش بینی بودن آن است. ما این اتفاق را روز گذشته به صورت کاملا عملی به اجرا در آوردیم. در حالی که شاید کمتر کسی تصور می کرد بتوانیم از سد ریحان بگذریم، این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم. پیش از بازی همگی با نیت برد پای به زمین گذاشتیم و هر آن چه که در توانمان بود را به کار بردیم تا بتوانیم شرمنده مردم آذربایجان نشویم.

مردم آذربایجان نسبت به ما هم غیرت و تعصب دارند

درست است تیم ما در لیگ یک حضور دارد اما مردم فوتبال دوست آذربایجان نسبت به این ما هم تعصب و غیرت دارند. ما به عنوان بخش کوچکی از فوتبال آذربایجان در فصلی که پشت سر گذاشتیم نمایش پر فراز و نشیبی داشتیم. خدا را شکر آخر کار اتفاقاتی رخ داد که شرمنده مردم نشدیم. می دانم نتایج مان رضایت بخش نبود اما در مقطع فعلی، همین که در لیگ یک ماندیم، برایمان ارزش دارد. بچه هایمان نشان دادند که غیرت مثال زدنی مردم خطه آذربایجان در خونشان جاری است و به همین راحتی ها تسلیم نمی شوند. ما در سخت ترین شرایط، بزرگترین کار ممکن را کردیم و نشان دادیم که بچه های آذربایجان می توانند کارهایی را بکنند که هیچکس فکرش را نمی کند. امیدوارم سال آینده با بازنگری هایی که در تیم داری از سوی مدیران باشگاه می شود، بتوانیم مهیاتر از همیشه پای به مسابقات گذاشته و در قامت یک مدعی ظاهر شویم. شک نکنید که تیم ما این پتانسیل را دارد.

به شدت مظلوم واقع شدیم

به عنوان بازیکن نمی توانم در مورد چرایی وضعیت تیم مان در فصلی که به پایان آن رسیده ایم صحبت کنم. من به عنوان بازیکن فقط وظیفه داشتم و دارم که در خدمت تیمم بوده و از همه توانم برای کمک بهره بگیرم. البته این موضوع را داخل پارانتز باید بگویم که تیم ما در این مدت به شدت مظلوم واقع شده و نیازمند توجه مادی و معنوی بیشتری از سوی مسئولین است. امیدوارم این فصل پایانی باشد بر دوران سخت تیم شهرداری و از سال آینده با چهره ای قدرتمندانه تر پای به مسابقات بگذاریم.

از اتفاقات اخیر شوکه شدم

تراکتورسازی فصل رویایی را آغاز کرد و توانست به لطف حضور آقای زنوزی، بار دیگر خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر نشان دهد. من تجربه بازی برای تراکتور را دارم و می دانم که جو این تیم به هیچ عنوان مشابه تیم های دیگر نیست. در این تیم همه با دل های خود بازی می کنند و شاد کردن دل سکوها، هدف اول و آخر همه تیم است. تیم داشت خوب نتیجه می گرفت ولی نمی دانم چه شد که در دو بازی اخیر چنین اتفاقاتی رخ داد. راستش را بخواهید از اتفاقات اخیر من هم شوکه شدم. انتظار نداشتم در این مقطع حساس چنین اتفاقاتی رخ دهد. بهتر است به دنبال مقصر نباشیم و به جای آن وقت مان را صرف بالا بردن یک دلی و اتحاد در روزهای حساس باقی مانده از لیگ برتر کنیم. هنوز فرصت برای رقم زدن اتفاقات بزرگ باقی است و من امیدوارم که تراکتور بتواند به آن چه که لیاقت مردم آذربایجان است، دست پیدا کند.