دوئل بدون قربانی در تبریز
دوئل بدون قربانی در تبریز
دیدار تراکتور و پرسپولیس برنده ای نداشت.

به گزارش عصرتبریز، تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف هم رفتند. این دیدار که حواشی بسیاری به دنبال داشت در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا تراکتوری ها شانس اندک خود برای رسیدن به صدر و جمع مدعیان را از دست بدهند.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر
چهارشنبه: ۹۸/۰۲/۱۱ ؛ ساعت: ۱۷
استادیوم: یادگار امام تبریز/ تماشاگر: ۶۶ هزار نفر
گروه داوری: داور: محمدحسین زاهدی‌فر؛ کمک‌ها: محمدرضا منصوری و علی میرزابیگی؛ داور چهارم: رضا سخندان
کمک داوران خط: اشکان خورشیدی و محمدرضا اکبریان/ ناظر داوری: محمدرضا فلاح.


ترکیب دو تیم:

تراکتورسازی تبریز:
محمدرضا اخباری، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی، مهدی مهدی‌پور، اشکان دژاگه، سید احمد موسوی، یوکیا سوگیتا و ساسان انصاری

پرسپولیس تهران:
علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، امید عالیشاه، مهدی ترابی و علی علیپور


گزارش بازی:

نیمه اول:

در حالی بازی تحت الشعاع حساسیت بیرون از زمین بود، پرسپولیس از غفلت بازیکنان تراکتور نهایت استفاده را کرده و به گل اول رسید. در دقیقه ۱۱ بازی امید عالیشاه کرنر را کوتاه کار کرد و به مهدی ترابی پاس داد که سانتر دقیق او از جناح راست زمین با تاثیرگذاری علی علیپور توسط اخباری به شکل ناقص دفع شد و در مقابل دروازه خالی تراکتور به کمال کامیابی‌ نیا رسید که او نیز به راحتی گل اول پرسپولیس را زد. بعد از گل پرسپولیس این نوبت تراکتور بود تا برای باز کردن دروازه حریف حملاتی را طراحی کند. در همین حین اما این پرسپولیس بود که می رفت گل دوم را نیز به ثمر برساند. در دقیقه ۲۵ بازی ارسال پای چپ بشار رسن با شوت تماشایی نوراللهی همراه شد که اخباری توپ را دفع کرد و در ادامه ضربه چیپ نوراللهی را حاج‌صفی از روی خط دروازه تراکتورسازی برگرداند و در ادامه ضربه آکروباتیک نوراللهی را اخباری در اختیار گرفت. مهمترین موقعیت تراکتوری ها توسط دژاگه روی دروازه پرسپولیس خلق شد و طی آن در دقیقه ۳۲ شوت خطرناک دژاگه از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین به قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را بیرانوند مُشت کرد. در نهایت بازی در نیمه اول با تک گل پرسپولیس به پایان رسید.

نیمه دوم:

تراکتور که چیزی برای از دست دادن نداشت، با سیمایی کاملا تهاجمی نیمه دوم را آغاز کرد. در دقیقه ۵۲ یک- دو هماهنگ اسماعیلی‌فر و موسوی تراکتورسازی را صاحب موقعیت کرد، اما ارسال کوتاه اسماعیلی‌فر بی‌ثمر بود و از مقابل دروازه پرسپولیس رد شد. یک دقیقه بعد، ارسال خطرناک موسوی را سید جلال حسینی دفع کرد و در ادامه ضربه سر ایمانی را بیرانوند دراختیار گرفت. حملات ادامه دار تراکتورسازی سرانجام نتیجه داد و دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۷۹ با یک شوت روی پا از داخل محوطه جریمه، دروازه بیرانوند را باز کرده و بازی ر ابه تساوی کشاند.