مرگ تدریجی رویای آسیا برای تراکتور/سهمیه هم پر؟
مرگ تدریجی رویای آسیا برای تراکتور/سهمیه هم پر؟
دیدار تیم های تراکتورسازی و پارس جنوبی با تساوی یک یک به پایان رسید.

به گزارش عصرتبریز، در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته بیست و نهم دو تیم تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران
تراکتورسازی تبریز ۱-۱ پارس جنوبی جم
تبریز-ورزشگاه یادگار امام
شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰
داور: رضا عادل- کمک ها: آرمان اسعدی – یعقوب حجتی

ترکیب بازی: 

تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، محمد طیبی، مسعود شجاعی، مهدی مهدی پور (۸۳- نقی زاده)، دانیال اسماعیلی فر، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا، احسان حاج صفی (۵۸- احمد موسوی)، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی و ساسان انصاری (۸۵- آزادی) – سرمربی: ژرژ لیکنز

پارس جنوبی: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، میثم نقی زاده، میرهادی میر جوان (۸۱- صالحی)، حسین پورامینی، محمد نوری، مجید علی یاری (۴۰ – روح اله سیف الهی)، محمد ستاری، شهرام گودرزی و سعید محمد فرد – سرمربی: مهدی تارتار


گزارش بازی:

تراکتورسازی تبریز که به سه امتیاز این بازی نیاز ویژه داشت بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۲۲ موفق شدند که توسط ایمان سلیمی به گل برسند و بازی را ۱ بر ۰ پیش افتادند. نیمه اول این دیدار با همین نتیجه ۱ بر ۰ به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

در نیمه دوم خبر گل خوردن پدیده از سپاهان امید را به اردوی تراکتورسازان برگرداند. اما پارس جنوبی جم در دقیقه ۷۷ موفق شد که به گل برسد.

در دقیقه ۷۷ یک پنالتی برای پارس جنوبی جم گرفته شد که روح الله سیف اللهی موفق شد توپ را به گل تبدیل کند و بازی در نهایت با همین نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.


شرح گل ها:

در دقیقه ۲۲ حرکت تاکتیکی بازیکنان تراکتورسازی و سانتر مسعود شجاعی برای ایمان سلیمی با ضربه سر استادانه سلیمی همراه شد و او موفق شد که گل اول تراکتورسازی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۷ یک پنالتی برای پارس جنوبی جم گرفته شد که روح الله سیف اللهی پشت توپ ایستاد و توپ را به درون دروازه تراکتورسازی فرستاد.


با این نتیجه کار تراکتورسازی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا سخت شد و همه چیز به هفته آخر کشیده شد.

تراکتورسازی شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را همچنان دارد اما این شانس دست خودش نیست و باید منتظر سایر نتایج لیگ برتر در هفته ۳۰ باشد.