رقابت تراکتور و سپاهان بر سر جذب کنعانی زادگان
رقابت تراکتور و سپاهان بر سر جذب کنعانی زادگان
مدافع ماشین سازی مورد توجه ویژه تیم همشهری قرار گرفته است.

به گزارش عصرتبریز، محمد طیبی یکی از مدافعان تیم تراکتورسازی در لیگ هجدهم از این تیم جدا شد و علی عبدالله زاده یکی دیگر از مدافعان این تیم نیز در آستانه جدایی قرار دارد. تراکتوری ها تا این لحظه در پست دفاع محمدرضا خانزاده را به خدمت گرفته اند و به احتمال زیاد در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، با سلیو دو سانتوس نیز قرارداد امضا خواهند کرد.

با توجه به اینکه تراکتوری ها در سال های اخیر مشکلات بسیاری در خط دفاعی داشته اند، برای فصل آینده تدارک ویژه ای در این بخش دیده اند. آنها در نظر دارند پس از قطعی شدن جذب سلیوی برزیلی، مذاکرات خود را با محمد حسین کنعانی زادگان آغاز کنند. کنعانی زادگان فصلی رویایی با ماشین سازی داشت و به واسطه درخشش در این تیم، یکی از یاران ثابت تیم ملی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ بود و هم اینک نیز به همراه تیم ملی در کره جنوبی حضور دارد.

در حالی که نام کنعانی زادگان در نقل و انتقالات زمستانی نیز در لیست خرید تراکتوری ها قرار داشت، این اتفاق در آن مقطع رخ نداد. این بار اما کنعانی زادگان و تراکتور نزدیک تر از همیشه هستند و به نظر می رسد در صورتی که این بازیکن با پیشنهاد اغوا کننده دیگری روبرو نشود، مقصد بعدی وی تراکتورسازی خواهد بود.

لازم به ذکر است که تیم سپاهان نیز از جمله مشتریان کنعانی زادگان به شمار می رود. گفته می شود سپاهانی ها به درخواست امیر قلعه نویی، برای مذاکره با کنعانی زادگان وارد عمل شده اند. حال باید دید، مدافع ملی پوش ماشین سازی که قراردادش با این تیم به پایان رسیده، برای فصل آینده خود در نهایت چه تیمی را انتخاب خواهد کرد؟