تصمیم بسیار عجیب تراکتورسازی در نقل و انتقالات تابستانی
تصمیم بسیار عجیب تراکتورسازی در نقل و انتقالات تابستانی
منابع آگاه از تصمیم بسیار عجیب تراکتورسازی در نقل و انتقالات تابستانی خبر می دهند.

به گزارش عصرتبریز، بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه، باشگاه تراکتورسازی طی تصمیمی بسیار عجیب در نظر دارد مذاکرات خود را با دو مهاجم خارجی فصل گذشته خود از سر بگیرد. با توجه به اتفاقاتی که فصل گذشته برای اروین و استوکس رخ داد، پیش بینی می شد، پایان لیگ هجدهم، پایان کار این دو بازیکن در تراکتور نیز باشد، اما در جدیدترین تصمیم، باشگاه تراکتورسازی قصد دارد برای حضور این بازیکنان در لیگ نوزدهم، مذاکرات خود را با آنها آغاز کند.

اروین که پس از درخشش مقطعی در تراکتورسازی به یک باره تبریز را ترک و دیگر به این شهر بازنگشت، همچنان با وجود داشتن قرارداد با تراکتورسازی، قصد بازگشت به این تیم را ندارد. علی رغم این موضوع اما تراکتوری ها قصد بازگرداندن او را دارند. در همین رابطه، روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد:

درحال مذاکره با اروین برای بازگشت وی به ایران هستیم. ایشان همچنان با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارند و حق هیچگونه مذاکره ای با سایر باشگاه‌ها را ندارند. درصورت هرگونه مذاکره یا انعقاد قرارداد با سایر باشگاه‌ها، از طریق فیفا مطالبات قرارداد طبق قرارداد قابل مطالبه است.

در مورد آنتونی استوکس نیز همین موضوع صدق می کند و تراکتوری ها قرار است برای جلب رضایت وی برای ادامه همکاری با این بازیکن وارد مذاکره شوند. مهاجم ایرلندی تراکتوری ها با توجه به عقد قرارداد دو ساله، باید در لیگ نوزدهم نیز برای آنها بازی کند ولی حواشی بسیار زیاد و افت فاحش در نیم فصل دوم باعث شده تا تردیدهای زیادی در خصوص ادامه حضور او در تراکتور به وجود بیاید.

لازم به ذکر است که هفته گذشته، اروین با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود، از ایرانی هایی که وی را فالو کردند خواست که پیجش را ترک کنند!