احداث مجتمع اداری اسکو در دستور کار قرار دارد
احداث مجتمع اداری اسکو در دستور کار قرار دارد
اسکو - فرماندار شهرستان اسکو گفت: احداث مجتمع اداری شهرستان اسکو مطابق با استانداردها در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش عصرتبریز، بابک رضی منش عصر امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان اسکو اظهار داشت: دولت در سال گذشته به تنهایی بسیاری از مشکلات را تحمل کرد و با تمام توان برای کاهش مشکلات شهروندان کوشید.

وی افزود: در جنگ اقتصادی دشمن، تمام دولتمردان و مسئولین باید برای کارآمد نشان دادن نظام و حفاظت از سرمایه‌های انسانی کشور تلاش کنند.

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه خاطر نشان کرد: احداث مجتمع اداری شهرستان اسکو مطابق با استانداردها در دستور کار قرار گرفته است.

رضی منش ادامه داد: باید ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان را به ویژه در دو حوزه گردشگری و کشاورزی بارور سازیم و این مهم جز با جذب سرمایه‌گذار و توانمند کردن بخش خصوصی محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: در این شرایط دشوار و حساس کشور باید به دنبال کشف فرصت‌ها و ایده‌های جدید باشیم.

فرماندار شهرستان اسکو ابراز کرد: اکنون زمان آزمون و خطا در اجرای سیاست‌ها نیست و باید با برنامه ریزی و کار کارشناسی گام‌هایی استوار در تحقق شعار سال یعنی رونق تولید، برداشت حمایت از تولید باید محور فعالیت دستگاه‌های اجرایی باشد.

رضی منش افزود: در راستای حرکت بر محور برنامه، ادارات برنامه‌های عملیاتی خود را با محوریت حمایت از تولید و رونق آن در اسرع وقت تهیه و ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه کلیه ادارات موظفند تدوین فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه اداره متبوع را در دستورکار قرار دهند ابراز کرد: رؤسای دستگاه‌ها باید مطالبه گر باشند و تعارفات معمول را با ادارات کل استان کنار گذارند.

فرماندار شهرستان اسکو تصریح کرد: تسهیل امور شهروندان و تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های اصلی دستگاه اجرایی شهرستان است و بر این اساس دستگاه‌های مختلف نسبت به استقرار میز خدمت و به ویژه میز خدمت الکترونیکی حساس باشند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی تنویر افکار عمومی و ارائه عملکرد مقایسه‌ای ادارات به شهروندان بسیار حائز اهمیت است و در این چارچوب کلیه دستگاه‌ها نسبت به فعال سازی واحدهای روابط عمومی اقدام کنند.

رضی منش در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد امید و نشاط اجتماعی در اولویت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد عنوان کرد: در این راستا ادارات شهرستان باید توجهی ویژه به اوقات فراغت جوانان داشته باشند و عملکرد دستگاه‌ها در این خصوص مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان اسکو در پایان گفت: ۴ اصل ارتقای مشارکت شهروندان، تأمین امنیت انتخابات، تضمین سلامت انتخابات و فراهم نمودن فضای رقابت سالم میان نامزدهای انتخاباتی، راهبرد اصلی دستگاه اجرایی شهرستان در انتخابات مجلس در سال جاری است.

مرتضی محمدزاده نیز در این مراسم اظهار داشت: با وجود تمامی مسائل و تنگناها، میان واقعیات کشور و تلقی مردم از شرایط تفاوتی معنادار وجود دارد و دلیل آن نیز تلاش روانی دشمنان جهت زدودن امید از جامعه است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در ادامه عنوان کرد: مسئولین باید با تبیین واقعیات سیاسی و اقتصادی کشور امید به آینده را در میان شهروندان تقویت کنند.

محمدزاده یادآور شد: انتخابات اسفندماه با شعار “تبلور قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی در گام دوم انقلاب” برگزار می‌شود و همه باید در تحقق این شعار کوشا باشیم.

وی در پایان گفت: مسئولین و رؤسای ادارات به شدت مراقب باشند با حفظ بی طرفی در انتخابات، له یا علیه هیچ نامزدی حتی اظهار نظر نیز نکنند و این مسئله با جدیت در ستاد انتخابات استان رصد می‌شود.