جزئیات کامل در مورد جانشین استوکس در تراکتور
جزئیات کامل در مورد جانشین استوکس در تراکتور
بر اساس آمار بدست آمده، مهاجم مورد نظر تراکتور در هر 319 دقیقه یک بار گلزنی کرده است.

به گزارش عصرتبریز، سایت خبری «توتو مرکاتو» ایتالیا در خبری که روز دوشنبه منتشر کرد، از پیشنهاد باشگاه تراکتور به یک مهاجم ایتالیایی خبر داد.

استفانو پتیناری مهاجم ۲۷ ساله پیشین لچه که فصل گذشته به صورت قرضی در کروتونه بازی می‌کرد، سابقه حضور در تیم‌های پسکارا، سیه‌نا و رم ایتالیا را در کارنامه دارد و سایت ایتالیایی یاد شده از او به عنوان مهاجم مورد نظر تراکتوری ها یاد کرده است.

استفانو پتیناری
همه چیز از رم شروع شد

استفانو پتیناری در تاریخ بیست و هفتم ژانویه سال ۱۹۹۲ در شهر رم به دنیا آمد. بزرگترین باشگاه فوتبال شهر رم، اولین باشگاه حرفه ای پتیناری بود. او در تاریخ شانزدهم دسامبر سال ۲۰۰۹ اولین بازی خود را برای تیم آ.اس.رم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم زسکا صوفیه انجام داد. این مهاجم اولین بازی خود در سری آ را نیز در تاریخ ۲۰ مارس سال ۲۰۱۰ با لباس رم در مقابل اودینزه انجام داد. او سپس به عنوان بازیکن قرضی به تیم سیه نا در سری بی منتقل شد.

سابقه بازی های ملی

استفانو پتیناری سابقه بازی در تمامی رده های سنی تیم ملی کشورش را دارد. آمار بازی های ملی او به شرح زیر است:

  • تیم ملی زیر ۱۶ سال ایتالیا: ۱۰ بازی و ۵ گل زده
  • تیم ملی زیر ۱۷ سال ایتالیا: ۵ بازی بدون گل زده
  • تیم ملی زیر ۱۹ سال ایتالیا: ۴ بازی بدون گل زده
  • تیم ملی زیر ۲۰ سال ایتالیا: ۷ بازی و یک گل زده
  • تیم ملی زیر ۲۱ سال ایتالیا: ۱ بازی بدون گل زده
  • تیم ملی بزرگسالان ایتالیا: ۰ بازی
عملکرد باشگاهی استفانو پتیناری 

استفانو پتیناری سال گذشته در عضویت تیم کروتونه قرار داشت. او ۱۱ بازی برای کروتونه در سری بی ایتالیا ۲۰۱۹-۲۰۱۸ انجام داد و موفق به زدن دو گل شد. بر اساس آمار بدست آمده میانگین گلزی این بازیکن در فصل گذشته هر ۳۶۲ دقیقه یک گل بود.

بهترین عملکرد باشگاهی استفانو پتیناری به فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ بر می گردد. در این فصل، او در عضویت تیم پسکارا قرار داشت. این مهاجم در ۴۲ بازی خود برای پسکارا در سری بی ایتالیا موفق به زدن ۱۳ گل شد.

تیم‌ های پسکارا، سیه‌نا و رم از جمله تیم های باشگاهی مطرحی هستند که استفانو پتیناری در آنها بازی کرده است.

استفانو پتیناری در مجموع ۳۴۳ بازی در عرصه باشگاهی انجام داده است. او در ۲۷۶ بازی از این تعداد، در ترکیب اصلی قرار داشته است. ۵۱ گل زده، حاصل کار این مهاجم در ۳۴۳ بازی باشگاه است و ۱۴ گل نیز با پاس وی به ثمر رسیده است. بر اساس آمار بدست آمده، این مهاجم در هر ۳۱۹ دقیقه یک بار گلزنی کرده است.