تراکتور و داستان ادامه دار شات
تراکتور و داستان ادامه دار شات
مدیرعامل ذوب آهن همچنان پیگیر موضوع شکاری است.

به گزارش عصرتبریز، داستان ادامه دار شات همچنان پیرامون تراکتور در جریان است. رضا شکاری به عنوان یکی از خریدهای تابستانی تراکتور، به این تیم پیوست. سعید آذری مدیرعامل، ذوب آهن بلافاصله پس از تراکتوری شدن شکاری به او هشدار داد که این تصمیم برایش عواقب بدی خواهد داشت. آذری مدعی شد که شکاری نمی توانسته به تیمی به غیر از ذوب آهن ملحق شود و به همین دلیل باشگاه ذوب آهن از مجاری قانونی از این بازیکن و باشگاه تراکتور شکایت می کند.

آذری اوایل ماه جاری در گفت و گویی مدعی شد که باشگاه ذوب آهن پیگیر موضوع شکاری است و این پرونده همچنان باز است. او در این مورد گفت:

«برخی شایعه کرده اند من چون می خواستم سه بازیکن سربازمان را از تراکتور بگیرم شکاری را به این باشگاه فرستادم در حالیکه ما پیگیر این پرونده هم هستیم و اخبار خوبی هم در این زمینه دریافت کرده ایم. مدام هم با وکیل خود در ایتالیا در تماس هستیم ولی در پرونده های اینچنینی برای صدور رای پروسه ای زمانبر باید طی شود و اخبار پیگیری ما در مورد انتقال شکاری هم منتشر خواهد شد.»

شات

داستان ادامه دار شات

در این بین دو سر مثلث شات (باشگاه تراکتور و شکاری) بدون توجه به ادعاهای آذری سکوت پیشه کردند. تا اینکه روز گذشته دیگر ضلع مثلث یعنی سعید آذری در پستی اینستاگرامی مدعی شد فیفا به زودی رای خود را در مورد شکاری اعلام خواهد شد. با انتشار تصویری از روال اداری شکایت باشگاه ذوب آهن، مدعی شد که این باشگاه به زودی به حقوق خود دست خواهد یافت.

لازم به ذکر است که باشگاه ذوب آهن مدعی است که رضا شکاری قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرده است. به همین دلیل مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده که این بازیکن در بازگشت به ایران، جز ذوب آهن حق حضور در هیچ باشگاهی را نداشته است. جالب اینجاست که صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور با رد این ادعا، پس از تراکتوری شدن شکاری گفته بود:

«من در سفر ۲ روزه خود به تهران به دور از هیاهو وارد پروسه مذاکره با این بازیکن جوان و آینده دار شده و با توجه به خواهر خواندگی ۲ باشگاه تراکتور و روبین کازان و همکاری مدیران باشگاه روسی با بازیکن تیم ملی امید قراردادی پنج ساله امضا کردیم.»