خبر خوب در مورد «شکاری»؛ ادعای «آذری» صحت ندارد
خبر خوب در مورد «شکاری»؛ ادعای «آذری» صحت ندارد
ادعای مدیرعامل ذوب آهن در خصوص به مشکل خوردن خرید جدید تراکتور صحت ندارد.

به گزارش عصرتبریز، رضا شکاری روز گذشته با عقد قراردادی پنج ساله به تیم تراکتور آذربایجان پیوست. پس از رقم خوردن این انتقال، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان از به مشکل خوردن شکاری خبر داد. او در اینستاگرام خود خطاب به شکاری نوشت:

«پسرم هر کجا به توافق برسی مشکل ساز خواهد شد. فرقی نمی کند کدام باشگاه باشی، آینده ات را نابود نکن. من خیرخواه تو و باشگاهی هستم که در ایران با آن قرارداد خواهی بست. روس ها تو و باشگاه جدیدت را رها نمی کنند. در دام صیادان استعداد نیفت.»

با بررسی های انجام شده توسط خبرنگار عصرتبریز مشخص شد که مشکلی از بابت حضور شکاری، نه این بازیکن و نه باشگاه تراکتور را تهدید نمی کند. نکته مهمی که در خصوص حضور بی دردسر شکاری در تراکتور باید آن را مورد توجه قرار داد، رابطه خوب دو باشگاه تراکتور و روبین کازان است. این دو باشگاه که چندی پیش خواهر خواندگی شان را به امضا رساندند، تعاملات خوبی با یکدیگر دارند و به نظر نمی رسد که روبین کازان به پیوستن شکاری به تراکتور واکنش منفی نشان دهد.

لازم به ذکر است که غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز درباره جذب رضا شکاری اظهار داشت:

«من در سفر ۲ روزه خود به تهران به دور از هیاهو وارد پروسه مذاکره با این بازیکن جوان و آینده دار شده و با توجه به خواهر خواندگی ۲ باشگاه تراکتور و روبین کازان و همکاری مدیران باشگاه روسی با بازیکن تیم ملی امید قراردادی پنج ساله امضا کردیم.»