اعلام آمادگی خودروسازان تبریزی برای تولید اتوبوس
اعلام آمادگی خودروسازان تبریزی برای تولید اتوبوس
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: سه شرکت خوردو ساز در تبریز برای تولید اتوبوس‌های مورد نیاز ناوگان اتوبوسرانی این شهر اعلام آمادگی کردند.

به گزارش عصرتبریز، مهدی یوسفی افزود: توافقات اولیه برای تولید اتوبوس های مورد نیاز ناوگان اتوبوسرانی تبریز با سه شرکت خودروساز انجام شده و جزئیات نهایی این همکاری هفته آینده مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: در نشستی که با مدیران عامل شرکت‌های اسنا، آذهایتکس و آکیا داشتیم، هر سه شرکت آمادگی خود برای تولید اتوبوس های مورد نیاز ناوگان اتوبوسرانی تبریز را اعلام کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در خصوص چگونگی تولید اتوبوسها توسط شرکتهای خودروسازی تبریز عنوان کرد: هر سه شرکت اعلام آمادگی کردند که با وجود مشکلات ناشی از تحریم، اتوبوس های مورد نیاز ناوگان اتوبوسرانی شهر تبریز را تولید و در کمترین زمان ممکن تحویل دهند.

وی با اشاره به جزئیات و نتیجه نشست خود با مدیران عامل سه شرکت خودروسازی اسنا، آذهایتکس و آکیا، گفت: با توجه به اعلام آمادگی هر سه شرکت خودروسازی برای سرمایه گذاری در ناوگان اتوبوسرانی تبریز، شرکت اسنا اسناد و پورپوزال مربوط به فروش و سرمایه گذاری و شرکتهای آذهایتکس و آکیا پورپوزال مربوط به فروش اتوبوس را ظرف یک هفته به معاونت حمل و نقل ارایه می دهند.

یوسفی افزود: بر این اساس این سه شرکت خودروسازی، سرمایه گذارهای معتبر در خصوص تولید اتوبوس های مورد نیاز ناوگان اتوبوسرانی تبریز را نیز معرفی می کنند.