مردم آذربایجان پیگیری توهین فیتیله ها را به مردان قانون بسپارند/ توهین به پیغمبر اسلام قابل تحمل نیست
مردم آذربایجان پیگیری توهین فیتیله ها را به مردان قانون بسپارند/ توهین به پیغمبر اسلام قابل تحمل نیست

عصر تبریز: تنها یک روز پس از فروکش کردن اعتراضات آذربایجانی ها نسبت به اهانت یکی از برنامه های پخش شده در صدا و سیما، عوامل ضدانقلاب که موفق نشده بودن خوراک لازم برای آتش افروزی بیشتر را تدارک ببینند بی محابا به مقدسات مسلمانان حمله کردند. رضا پوینده از آشیق های بنام شهرستان نقده […]

عصر تبریز: تنها یک روز پس از فروکش کردن اعتراضات آذربایجانی ها نسبت به اهانت یکی از برنامه های پخش شده در صدا و سیما، عوامل ضدانقلاب که موفق نشده بودن خوراک لازم برای آتش افروزی بیشتر را تدارک ببینند بی محابا به مقدسات مسلمانان حمله کردند.

رضا پوینده از آشیق های بنام شهرستان نقده با محکوم کردن اقدام اخیر یکی از شبکه های ماهواره ای که توهین بی سابقه ای نسبت به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) انجام داد به خبرنگار سولدوز خبر گفت: توهین به پیغمبر اسلام قابل تحمل نیست و با عذرخواهی هم بخشیده نمی شود.

وی با تأکید بر اینکه باید جواب دندانشکنی به این بی حرمتی داده شود اظهار کرد: چطور می شود هم دم از دموکراسی زد و چنین توهینی کرد؟

غلامرضا جعفری نویسنده و فعال مطرح محیط زیست نیز ضمن محکوم کردن اهانت صورت گرفته به مقدسات شیعه گفت: باید بین مسائل مذهبی، ملی و قومی تفکیک قائل شویم چرا که مسائل دینی بسیار فراتر از چنین مسائلی قرار دارند.

وی افزود: نمی شود به بهانه پاسخ دادن به توهین صورت گرفته به ترک های ایران انتظار داشت که با اغتشاش و خسارت زدن به اماکن عمومی جواب توهین صورت گرفته داده شود.

جعفری تصریح کرد: نباید به این صورت نگاه کنیم که مثلا فقط فارس ها به ما توهین کردند، این یک اتفاق در ارگانی به نام صدا و سیما بود که حالا در حال پیگیری است.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه “جواب توهین فرهنگی باید فرهنگی و با متانت داده شود گفت: نباید با کارهای نسنجیده وحدت مثال زدنی کشور را زیر سؤال ببریم چون این به نفع هیچ کس نیست.

جعفری از مردم آذربایجان خواست تا پیگیری این توهین را به مردان قانون بسپارند و در مقابل از مسئولانی که این اهانت را پیگری می کنند درخواست کرد تا علت و نتیجه را به اطلاع مردم برسانند و به دنبال ماست مالی کردن نباشند.

“احمد اوبالی” عامل توهین کننده به پیامبر اسلام (ص) امروز نیز مدعی شد که اعزام نیرو برای پاسداری از حرم های مطهر اهل بیت (ع) در سوریه و عراق در مقابل تکفیری ها از سوی ایران عملی توهین آمیز است!