تعویق رکوردشکنی مظاهری؛ اشتباه ۳۰۰ دقیقه ای!
تعویق رکوردشکنی مظاهری؛ اشتباه ۳۰۰ دقیقه ای!
دروازه بان تراکتور برای شکستن رکورد کلین شیت لیگ برتر باید سه بازی دیگر گل نخورد.

به گزارش عصرتبریز، تیم تراکتور آذربایجان این فصل با دروازه بانی رشید مظاهری هیچ گل دریافت نکرده است. این دروازه بان باتجربه که در ذوب آهن عملکرد خوبی داشت و به تیم ملی هم رسید، در شش بازی ابتدایی لیگ نوزدهم شش کلین شیت ثبت کرده است. در حالی که بر اساس محاسبات انجام شده، مظاهری با ۶۰ دقیقه بسته نگه داشتن دروازه تیمش در بازی با پارس جنوبی، رکورد کلین شیت را در فوتبال ایران می شکست، بررسی ها انجام شده، نشان می دهد که یک اشتباه ۳۰۰ دقیقه ای در محاسبه کلین شیت های مظاهری صورت گرفته است.

بر اساس آمار قبلی، مظاهری فارغ از شش کلین شیت با پیراهن تراکتور، ۴۳۰ دقیقه کلین شیت با لباس ذوب آهن را هم دارد. او پس از این که در دقیقه ۲۰ بازی با صنعت نفت گل خورد، دیگر هیچ گلی را دریافت نکرده و رکورد ۷۹۰ دقیقه کلین شیت را به نام خود ثبت کرده بود. اما در این میان یک موضوع مهم مورد توجه قرار نگرفته بود؛ بازی معوقه ذوب آهن و سایپا در تاریخ دهم اردیبهشت ماه که با شکست دو بر صفر یاران مظاهری همراه بود. این یعنی سه کلین آخر مظاهری مقابل پرسپولیس، تراکتور و سپیدرود در لیگ هفدهم، با باز شدن دروازه این دروازه بان در بازی با سایپا از حالت توالی در آمده است.

به این ترتیب و با مبنا قرار دادن آمار صحیح فعلی، رشید مظاهری برای شکستن رکورد ۸۴۷ دقیقه ای سید حسین حسینی، دروازه بان استقلال تهران در لیگ هفدهم، باید در سه بازی آینده تراکتور نیز گل نخورد.