آذربایجان شرقی سومین استان خودروساز کشور
آذربایجان شرقی سومین استان خودروساز کشور

عصر تبریز: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی با حضور ۵۱۵ واحد قطعه‌سازی سومین استان خودروساز کشور محسوب می‌شود. به گزارش ایسنا، “احمد محمدزاده” در نشستی با هیات مدیره انجمن سازندگان ماشین، قطعه و مجموعه‌های صنعتی و خودرو تبریز که برای بررسی مسایل و مشکلات موجود در صنعت قطعه‌سازی […]

عصر تبریز: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی با حضور ۵۱۵ واحد قطعه‌سازی سومین استان خودروساز کشور محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، “احمد محمدزاده” در نشستی با هیات مدیره انجمن سازندگان ماشین، قطعه و مجموعه‌های صنعتی و خودرو تبریز که برای بررسی مسایل و مشکلات موجود در صنعت قطعه‌سازی خودرو تشکیل شده بود، اظهار کرد: هم‌اکنون هشت هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال در واحدهای قطعه‌سازی استان سرمایه‌گذاری شده است و از این لحاظ آذربایجان شرقی یکی از قطب‌های صنعت خودروسازی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نقش واحدهای قطعه‌سازی در توسعه اقتصادی استان، بر اهمیت فعالیت این واحدها در ایجاد اشتغال تاکید و تصریح کرد: در قبال فعالیت این واحدها برای بیش از ۱۶ هزار نفر در استان اشتغال ایجاد شده است.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری استانداری آذربایجان شرقی افزود: با توجه به اهمیت این صنعت در توسعه اقتصادی و اشتغال، حل و فصل مشکلات مربوط به صنعت قطعه‌سازی جزو اولویت‌های دولت تدبیر و امید در استان به شمار می‌رود.