خبر خوش برای تی تی ها؛ تدبیر به موقع باشگاه تراکتور
خبر خوش برای تی تی ها؛ تدبیر به موقع باشگاه تراکتور
باشگاه تراکتور اعلام کرده است که بلیط دیدار با استقلال را به صورت تلفنی به تماشاگرانش عرضه خواهد کرد.

به گزارش عصرتبریز، باشگاه تراکتور آذربایجان پس از مشکلاتی که برای خرید بلیط های بازی خانگی اش به وجود آمد و در راستای رفاه حال هواداران، تسهیل خرید بلیط و ایجاد امکان برای ورود حداکثری هواداران تراکتور به ورزشگاه یادگار امام (ره)، سامانه ویژه برای خرید بلیط به صورت تلفنی راه‌اندازی کرده که اقدامی متفاوت در سطح کشور است. بدین ترتیب هواداران تراکتور می توانند راحت تر از همیشه اقدام به خرید بلیط بازی های خانگی تیم شان از جمله بازی حساس با استقلال نمایند:

مرحله اول: اگر ساکن استان آذربایجان شرقی هستید، با شماره تلفن ۱۶۳۳ و در صورتی که ساکن استان دیگری هستید، با شماره تلفن ۲۱۳۲۳-۰۴۱ تماس حاصل فرمائید و ضمن گوش دادن به اپراتور گویا، مراحل ذیل را ادامه دهید.
مرحله دوم: گزینه سه را وارد کنید.
مرحله سوم: کد ملی‌تان را به طور کامل وارد کنید.
مرحله چهارم: شماره‌‌ی تلفن همراهتان را وارد کنید.
مرحله پنجم: نام و نام خانوادگی خودتان را پس از شنیدن صدای بوق به طور صوتی و واضح اعلام کرده و سپس دکمه مربع را بزنید.
مرحله ششم: مشخصات کارت بانکی خود از قبیل شماره کارت و رمز دوم را مرحله به مرحله وارد کنید.
مرحله هفتم: خرید بلیط در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت، انجام شده و کد پیگیری از سوی سیستم اعلام می‌شود که ضروریست کد اعلامی را یادداشت کنید.

لازم به ذکر است که این سامانه با قیمت بلیط ۱۰ هزار تومانی تا شروع بازی تراکتور – استقلال فعال بوده و جایگزین طرح فروش بلیط کارت الکترونیکی اینترنتی حضوری در محل استادیوم شده است. ضمن اینکه به منظور ورود به ورزشگاه به همراه داشتن کارت ملی الزامی است.