واگذاری تیم والیبال شهرداری توهین به تبریز است
واگذاری تیم والیبال شهرداری توهین به تبریز است
عضو شورای شهر تبریز گفت: واگذاری تیم والیبال شهرداری که ۲۰ سال بر روی آن کار شده، توهین به تبریز است.

به گزارش عصرتبریز، غلامحسین مسعودی ریحان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاید من تنها نفری در شورا باشم که با واگذاری تیم والیبال شهرداری مخالف است، متاسفانه شورا با لایحه‌ شهرداری تبریز مبنی بر واگذاری تیم موافقت کرد.

وی اضافه کرد: هنوز هم بر سر حرفم هستم و تا جایی که توان دارم با واگذاری تیم مخالفت خواهم کرد، با معاون اداره کل ورزش و جوانان استان نیز صحبت‌هایی در این خصوص شده است.

مسعودی ریحان متذکر شد: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز شرط کرده است که شهرداری باید بدهی‌اش به این اداره کل را بپردازد.

وی با اشاره به اینکه تیم والیبال شهرداری تبریز جزو تیم‌های لیگ برتری بود، گفت: از طرفی ورزش عامل نشاط و سلامتی بوده و اگر ورزش قهرمانی نباشد، ورزشکاران جوان نیز انگیزه کافی نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای هم هستند که گویی به تبریز و آذربایجان علاقه‌ای ندارند. چطور ممکن است تبریز با داشتن تاریخی چند ساله و موفقیت‌های فراوان در عرصه های مختلف از جمله ورزش به این راحتی از چنین تیمی صرف نظر کند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه اگر زمینه را برای افزایش اعتماد مردم نسبت به خودمان فراهم کنیم، مردم نیز به ما کمک می کنند، گفت: اگر سرمایه اجتماعی را افزایش داده و حرف راست بزنیم، مردم هم در این مواقع به ما کمک می‌کنند.