معبودی: دقیقه ۲ پنالتی می‌گرفتند، ۵ گل می‌زدیم!
معبودی: دقیقه ۲ پنالتی می‌گرفتند، ۵ گل می‌زدیم!
مدافع ماشین سازی اعتقاد دارد که داور می توانست در دقیقه دو بازی به نفع آنها اعلام پنالتی کند.

به گزارش عصرتبریز، تیم ماشین سازی تبریز توانست در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، میهمان خود سایپا را شکست داده و با پانزده امتیاز به رده نهم صعود کنند. «عزیز معبودی» دفاع چپ ماشین سازی یکی از مهره های تاثیرگذار خطیبی در این بازی بود. وی در مورد این پیروزی صحبت کرد:

به صحنه نزدیک بودم؛ پنالتی بود

در دقیقه دو بازی روی ارسال معبودی، توپ با دست مدافع سایپا برخورد کرد که سبزهای تبریز اعتقاد به پنالتی داشتند؛ معبودی در این مورد گفت: در همان ابتدای بازی این صحنه اتفاق افتاد و من در یک قدمی توپ بودم و توپ در محوطه جریمه به دست مدافع سایپا برخورد کرد و همانطور که در فیلم بازی نیز مشخص است دست او از بدنش فاصله داشت و توپی که بر روی دروازه ارسال کرده بودم برگشت خورد و صد در صد پنالتی بود که متاسفانه داور صحنه را به خوبی ندید و یا شاید زاویه دید خوبی نداشت و خلاصه این پنالتی در دقیقه دو بازی از دست ما رفت.

دقیقه ۲ پنالتی می‌گرفتند، ۵ گل می‌زدیم!

ما اگر در دقیقه دو صاحب پنالتی مسلم خود می شدیم و به گل می رسیدم جریان بازی به کل تغییر می کرد و ما تا پایان بازی می توانستیم پنج گل به این تیم بزنیم ولی شرایط بازی کلا تغییر کرد ولی در کل خدا رو شکر که توانستیم در نهایت بازی را ببریم و شرمنده هواداران نشویم.

آرام آرام در حال پیشرفت هستیم

تیم یک دستی داریم و آرام آرام در حال پیشرفت هستیم. صمیمیت بین بازیکنان و کادر فنی برگ برنده تیم ماست. به امید خدا با همین فرمان اگر جلو برویم می توانیم نیم فصل اول را با رتبه ای خوب به پایان رسانده و خود را برای یک نیم فصل قدرتمند در دور برگشت آماده کنیم.