اعلام سومین خروجی زمستانی تراکتور و یک ابهام بزرگ
اعلام سومین خروجی زمستانی تراکتور و یک ابهام بزرگ
تنها دفاع راست تخصصی تراکتور در آستانه جدایی از تراکتور قرار گرفته است.

به گزارش عصرتبریز، به مانند دو هفته گذشته، سید احمد موسوی، مدافع راست تیم تراکتور در بازی با پیکان نیز غایب بود. امروز تراپ، رسانه اقتصادی باشگاه تراکتور از احتمالی جدایی این بازیکن خبر داد و اینکه الهامی این بازیکن را در اختیار باشگاه گذاشته است. ولی صحبت‌های دو پهلوی موسوی  که عنوان کرده بود دلیل غیبت‌اش نه فنی است و نه مصدومیت، نشان می‌دهد موضوعی که فنی نباشد نمی‌تواند از طرف مربی تیم بوده باشد.

به هر حال موسوی با تراکتوری‌ها به مشکل خورده است و بایستی دید در روزهای آتی چه اتفاقی پیرامون این بازیکن خواهد افتاد و البته فراموش نکنیم که احمد موسوی تنها دفاع راست تخصصی تراکتور است و جدایی او از تراکتور چندان منتطقی و فنی به نظر نمی‌رسد.

میلاد فخرالدینی یکی از گزینه‌های جانشینی این بازیکن به شمار می‌رود. البته تراکتوری‌ها از مدیریت گرفته تا هواداران، تمایل زیادی به بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر دارند ولی این بازیکن نیز طبق اخبار منتشره برای پایان فصل با پرسپولیس توافق کرده و باشگاه ذوب‌آهن نیز برای رضایت‌نامه او برای پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی قیمت ۵ میلیارد تومانی را خواستار شده که بعید به نظر می‌رسد در فوتبال ایران باشگاهی حاضر به پرداخت چنین مبلغی باشد.

اگر موسوی از تراکتور جدا شود این تیم باید یک دفاع راست تخصصی جذب کند و اگر غیر این باشد قطعا در نیم فصل دوم به مشکل خواهند خورد. این دغدغه سوال اصلی هواداران تراکتور شده است، اینکه موسوی چرا جدا می‌شود و اگر جدا شود چه بازیکنی جانشین او خواهد شد.

و اما یک سوال مهمتر اینکه آیا هواداران تراکتور با وعده دانیال اسماعیلی‌فر راضی خواهند شد میلاد فخرالدینی را جانشین احمد موسوی بکنند و البته اتفاقات گذشته میلاد فخرالدینی و تراکتوری‌ها از زمان حضور این بازیکن در استقلال می‌تواند سنگ بزرگی برای این انتقال باشد.

فخرالدینی که دوران سربازی خود را در تراکتور سپری کرده بود، بعد از پایان سربازی از این تیم جدا شده و راهی استقلال شد و در اولین دیدار با تیم سابق خود با هواداران متعصب تراکتوری تقابل جالبی نداشت و حرکات دست فخرالدینی در مقابل هواداران چندین ماه سوژه اعتراض تراکتوری‌ها بود.